Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Har så lyst til å lage brød ofte, men skuldra sier nei til det. Så nå skal jeg investere i en kjøkkenmaskin. Hvem er best syns du, og hvorfor?
It's all about me Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Kenwood Major. Stor bolle og sterk motor.
☆☆☆ Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Assistent. Enorm bolle og genial rulle som imiterer håndelting. Har faktisk aldri brukt eltekroken fordi jeg liker rullen så godt, men mamma og pappa har alltid brukt eltekroken.
hit og dit Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg er veldig glad i Kenwood major, men siden alle i familien har den så har jeg ikke forsøkt en annen. Jeg kjøpte nylig en maskin selv, og tok da i mot råd fra min far. Han synes også kitchn aid var god, men den har mindre av andre finesser som en kan koble til. For brødbaking kan begge være gode, men skal en ha en maskin med flere muligheter er Kenwood bra, sa han =)
Mari på landet Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Elektrolux assistent! Stoooor bolle, kraftig eltekrok. Lager deig til 4 store brød i slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå