Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Den må være litt stor, ha pratiske løsninger, fin å se på.. Pris +/- 1000 kr
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Gaia & Ko. Superfornøyd med min På salg her: http://www.krusedull.net/index.php?main_page=index&cPath=38_39
Gosseklompen Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 JuJuBe Be All! Den er fantastisk og finnes i mange mønster.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg sikler litt på den faktisk, SeptemberGlede Bor et sted det regner mye, og lurer på om det er et problem at den er litt åpen i sidene? HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Totalt bortkastede penger. Du klarer deg akkurat like godt med en plastpose, en ryggsekk eller en veske du har fra før.
Gosseklompen Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Den ser åpen ut på bildene, men da er den jo tom! Når du får fyldt den opp med masse ting er den ikke åpen i sidene:-D
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 JuJuBe Be All! Den er fantastisk og finnes i mange mønster. JuJuBe Be All finnes bare i en størrelse. Be All betegner størrelsen. JuJuBe finnes i mange størrelser.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Totalt bortkastede penger. Du klarer deg akkurat like godt med en plastpose, en ryggsekk eller en veske du har fra før. Plastpose er ikke praktisk i hele tatt, stygt er det også! Ryggsekk ser bare teit ut, og jeg har ingen vesker som henger godt på vogna. Dessuten har jeg lyst på stelleveske, og da kjøper jeg meg det Mine penger Jeg hadde Emmaljunga sin lux utgave til nr 1, men den er godt brukt og så slaskete. Så derfor blir det ny, når jeg bare får bestemt meg. Men for all del #6, du må gjerne bruke plastpose! HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Stelleveske er noe man kjøper av forfenglighet ikke av behov. Desuten er de ekstremt upraktiske i bruk hvis du er av den litt aktive typen. En byberte som legger mest vekt på hvordan hun ser ut der hun triller speiler seg i butikkvinduene på vei for å få seg dagens cafeebesøk har selvfølgelig et annet "behov" enn hun fjellgeita som bærer med seg ungen på turer i skog og fjell. Min oppfattning er at stellevesker er noe av det mest harry barneutstyret jeg ser, fult på hyde med barnevognskilt med navn, men føler du deg fin med en på vogna så er det jo ikke mer bortkastede penger enn sminke eller klær du kjøper bare fordi du vil ha noe nytt.
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Jeg hadde aldri klart meg uten stelleveske det første året. Der hadde jeg bleier, ekstra klær, gulpekluter, ja alt jeg kunne tenke meg at eg trengte. Solkrem om sommeren, osv... Skip hop er poppis har jeg sett. Med masse lommer og styr. Jeg kjøpte bare en data-bag på det lokale senteret. Enkelt og billig. Den hadde lomme foran med plass til mobil og småtterier. To store lommer foran, med ene siden leker og andre siden klær og bleier og kjekke små lommer.. Her er Skip hop stelleveska forresten.. http://www.lilleprinsen.no/product/577235/SKIP-HOP_Dash-Deluxe-WILLOW-DOT.html
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 Stelleveske er noe man kjøper av forfenglighet ikke av behov. Desuten er de ekstremt upraktiske i bruk hvis du er av den litt aktive typen. En byberte som legger mest vekt på hvordan hun ser ut der hun triller speiler seg i butikkvinduene på vei for å få seg dagens cafeebesøk har selvfølgelig et annet "behov" enn hun fjellgeita som bærer med seg ungen på turer i skog og fjell. Min oppfattning er at stellevesker er noe av det mest harry barneutstyret jeg ser, fult på hyde med barnevognskilt med navn, men føler du deg fin med en på vogna så er det jo ikke mer bortkastede penger enn sminke eller klær du kjøper bare fordi du vil ha noe nytt. Hehe.. jeg er veldig lite forfengelig, og speiler meg lite i butikkvinduene Jeg vil ha stelleveske av praktiske årsaker, og hadde aldri klart meg uten stelleveska til nr 1 HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå