Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hun flyttet til en annen kommune fordi hun hadde hørt at i den kommunen var det ikke barneverntjeneste. Temmelig bortkastet flytteprosess.....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Vet om ei alenemor som fikk tilbud om kommunal leilighet.. Skrev under kontrakt og all ting. Men så fikk hun vite at det var en som jobbet i barneverntjenesten i leiligheten ved siden av. Så da flyttet ikke hun inn der...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 ei jeg kjenner flyttet til et annet land under graviditeten for å unngå barnevernet.. resultatet ble at barnevernet i det landet fratok henne omsorgen for barnet.. noe jeg faktisk er helt sikker på kunne vært unngått her i landet siden barnevernet her heller ville gått inn med hjelpetiltak så hun ville klart det. og situasjonen hennes var ikke så ille heller.. men barnevernet i det landet hun flyttet til er visst ekstremt strenge.. jeg prøvde å si det til henne før hun flyttet også.. at de kun ville se på det som et tegn på at hun ville rømme og at hun hadde noe å skjule,, men hørte hun på meg? neida
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Men barnevernet har da ikke noe sammarbeid med barnevern fra andre kommuner.. Så trodde jeg hadde hørt at om du har problemer med barnevernet, så er det bare og flytte til en annen kommune og begynne med blanke ark. Eller er det feil?
ltcg Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 om man har kontakt med barnevernet og man flytter til en annen kommune så blir saken overflyttet fra den kommunen du flytter fra og til den kommunen du flytter til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå