Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Nærmer meg termin og lurer på hva som skjer dersom kroppen ikke tømmer seg selv når fødsel starter og man ikke får tid til klyster? Blir det fryktelig mye gris når pressrien starter? Sukk!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Tror ikke det, for jeg regner med at det blir tørket vekk...
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Ingen garranti for at du skulle ende opp med avføring, rakk ikke klyster sist, men det kom ikke noe avføring heller. Ei venninne av meg slet med en god del avføring under sin første fødsel, og ble ikke mye klin der heller, så fort jordmora forsto at det ville komme en del avføring, så ble det ordnet med mye papir, og jordmora bare fjernet etter hvert som det kom. Husk, jordmødre opplever slikt tidt og ofte, så de bryr seg ikke så veldig, alt de bryr seg om under fødselen, er at det skal gå bra med mor og barn
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Det kommer noe ut ja, og det kan det fint gjøre selv om du får klyster. Men det blir sjeldent "gris", da jordmor tørker det diskret vekk. Som regel får man det ikke engang med seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Nærmer meg termin og lurer på hva som skjer dersom kroppen ikke tømmer seg selv når fødsel starter og man ikke får tid til klyster? Blir det fryktelig mye gris når pressrien starter? Sukk!! 5 fødsler og ikke tatt klyster ved noen av de. Tror kanskje det kom litt da jeg fødte nummer 1. Da jeg skulle ha nummer 5 merket jeg at det kom til å komme litt. (rett før pressriene satte inn) Fortet meg å toalettet mellom 2 rier, hehe! Kom meg ikke tilbake i sengen da, og fødte på toalettet
Gjest Miryks Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Som de over her sier, tørker jordmor det (burde iallefall) diskret vekk. Jeg lukta det bare selv, og gjorde at jeg prøvde å stoppe pressinga. Klarte ikke å drite i det (haha), jeg synes det var flaut å bæsje
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Det kan komme noe,men det er overhodet ingenting å bry seg om. Jordmor ser dette daglig. Jeg måtte skikkelig på do for hadde ikke fått tømt meg på et døgn pga epidural osv,og når jeg begynte å presse så merket jeg at jeg måtte veldig på do. Sa ifra til jordmor at det kommer til å komme bæsj,men hun bare "jaja,så gjør det det da! Det får baaaare komme det..." ækkel følelse,men mannen min oppdaget ikke engang at det skjedde. Hun tørket det diskret bort,og det kom "mye" altså! ) Men vet vu..når du ligger midt oppi det,så er det det siste du tenker og bekymrer deg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå