Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hvor synes dere grensa til utroskap går? Jeg mener det er utroskap allerede ved flørting! Da hadde det vært over og ut
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg tenker at det er når man tråkker over den grensa der man ikke lengre vil, tør eller kan fortelle sin partner om det eller der man lyver om hendelsen / hendelser.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Vår grense går med kyssing og roting. Heftig flørting er heller ikke greit, men er liksom litt i gråsonen. Han er jo ikke utro fysisk om han feks hadde chattet med andre jenter, sendt eller motttat nakenbilder, men det er liksom ikke greit allikavel.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Er sikkert forskjellig. Vi er enige om at kyssing er utroskap. Vet mangen menn ikke ser å det som utroskap. Var tidlig ute og forklarte mannen at det absolutt ikke var lov, hehe! Flørting er helt greit synes vi.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Flørting, bevisst å gå etter andre. Her har jeg sagt klart i fra at han får kun 1 sjanse med meg. Vil ikke kaste bort tiden på en som ikke vil benytte tiden sin med meg.
hit og dit Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Jeg liker å tenke at om en føler en må holde det skjult for partneren så er det utroskap. Den tankegangen fungerer for oss, for ingen av oss er urimelig sjalu. Flørting er greit for meg, jeg flørter selv, både med damer og menn, uten seksuelle hensikter.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Utroskap for meg er å gjøre noe som du ikke vil at partneren din skal se. Dersom du til enhver tid er komfortamel med at partneren kan komme inn i rommet, har du ikke trådd over en grense..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Utroskap handler om løgn og svik, ikke om en bestemt handling. Man er utro i det øyeblikket man sviker og går bak ryggen på sin partner og krysser de grensene man som par har satt for sitt forhold. Hvor grensa går er personlig og forskjellig fra par til par. Noen synes jo til og med det er helt greit å ligge med andre, og så lenge den andre vet om det og synes det er greit, er det jo ikke utroskap. I vårt forhold er uskyldig flørt greit, altså i form av humor, komplimenter og slike ting. Men grafsing, utveksling av seksuelle sms/mails etc, kyssing- og selvsagt sex med andre-, er ikke ok. For oss er det utroskap. For andre kan det være noe helt annet. Jeg mener at man som par må komme til enighet om disse grensene, enten det nå er det ene eller det andre, og så må man holde seg til det. Hva andre gjør, derimot, synes jeg ikke man trenger legge seg oppi.
MajaKaja Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Definisjonen på utroskap må vel være at man gjør noe, med et annet menneske, som man ikke vil at partneren sin skal vite...
Netti*** Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Alt du ikke ville gjort med din kjære til stedet :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Alt du ikke ville gjort med din kjære til stedet :-) He he, så da er drite utroskap hos oss da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Alt du ikke ville gjort med din kjære til stedet :-) He he, så da er drite utroskap hos oss da. Hehe
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 For meg går grensen for utroskap ved samleie eller tilsvarende aktiviteter. Det betyr ikka at jeg synes kyssing eller beføling for eksempel er helt greit, men utroskap er det ikke. Om mannen tabber seg ut og flørter litt for heftig eller "kommer til å" kysse en annen dame, vil jeg helst ikke vite om det. Jeg ville mislikt det, men ikke vurdert å kaste ham ut av den grun. Jeg hadde nok ikke gjort det slutt pga utroskap heller hvis jeg var overbevist om at han ønsket å bli i ekteskapet, men vansklig hadde det vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå