Gå til innhold

Lager dere kattematen selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis ikke, hvorfor velger dere å gi kattene kattemat som ser ut som kattemat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten min er vegetarianer og spiser bare ferskpressede høyfjells-alger.

Skrevet

Nei, han får middagsglass....

Skrevet

Huff, nå ble jeg visst en viss type DiB dame selv, men jeg klare ikke å dy meg... *sorry*

Skrevet

Jeg lager all kattemat selv. Er da ikke lat!!

Skrevet

Lager all kattematen selv, og gir det samme til ungen....

Skrevet

Jeg liker denne Bim/Dib humoren deres jeg =) Koser meg med å lese kreativte svar!

Skrevet

Siden katten er et fullverdig medlem, så får den egen talerken ved bordet vårt, og alle i huset må spise fisk hver dag ;)

Skrevet

Siden katten er et fullverdig medlem, så får den egen talerken ved bordet vårt, og alle i huset må spise fisk hver dag ;)

Drikke melk fra skål også eller? For at katten ikke skal føle seg annerledes??

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Katten min får da virkerlig ikke kattemat! Katten får hundematen, hunden får maten min, jeg spiser barnematen på glass og ungen min får så klart kattematen!

Lager så klart all hundematen, kattematen og egen middag som hunden får for hånd, de dagene ungen skal få lever, så ser jeg det som et selvfølge at jeg slakter dyret selv og tar ut leveren! Finnes ikke noe værre enn de som er late og kjøper leveren på butikken!

Skrevet

Bruker ikke å svare, men nå ble jeg sjokket.

Fins det noen som ikke lager det selv?

Er så glad for at min mor, mormor og oldemor har i alle generasjoner lagt kattemat, blir så mye enklerer og billigere. Er jo dyrt og med så mye e-stoffer og palmeolje i den man kjøper i butikk.

Tenk i gamle dager, Det var helt naturlig og lage det hjemme, Var ikke bare å løpe på butikk og bruke pengene til pusen.

Skrevet

Nei nei nei! Katten har lært å drikke fra egen kopp! Vi er ikke helt dyr heller da!

Skrevet

Bruker ikke å svare, men nå ble jeg sjokket.

Fins det noen som ikke lager det selv?

Er så glad for at min mor, mormor og oldemor har i alle generasjoner lagt kattemat, blir så mye enklerer og billigere. Er jo dyrt og med så mye e-stoffer og palmeolje i den man kjøper i butikk.

Tenk i gamle dager, Det var helt naturlig og lage det hjemme, Var ikke bare å løpe på butikk og bruke pengene til pusen.

Hi hi... Måtte le litt. jeg ¨nå :)

Skrevet

Ha ha :-) Nå fikk jeg meg en god latter her :-)

Skrevet

Katten min både kjøper og lager maten sin selv:D Smarte pusekatten min:)

Skrevet

Nei nei nei! Katten har lært å drikke fra egen kopp! Vi er ikke helt dyr heller da!

Kattene mine går på toalettet selv også. Bruker selvsagt ekstra mykt papir fra Lambi, og drar ned selv også.

Ungen skiter i kattekassen.

Skrevet

Katten min har bygd sin egen båt, spunnet hampetau og knytt sitt eget fiskegarn. Hver morgen i gryningen drar han ut på fjorden og kommer hjem med fersk seifilèt til familien i ni-tiden.

Skrevet

Katten min har bygd sin egen båt, spunnet hampetau og knytt sitt eget fiskegarn. Hver morgen i gryningen drar han ut på fjorden og kommer hjem med fersk seifilèt til familien i ni-tiden.

Hi hi.. Denne var litt morsom;)

Skrevet

Skal dette være en "gjøre narr av" tråd etter hun som stilte spm om barnemat? Det jeg ser er bare en gjeng med mødre som må spøke bort latskapen sin.

Jeg lager barnematen selv og katten får tunfisk, torsk og tørfor !

Skrevet

Skal dette være en "gjøre narr av" tråd etter hun som stilte spm om barnemat? Det jeg ser er bare en gjeng med mødre som må spøke bort latskapen sin.

Det kalles å ha humor på kvelden ;)

Jeg er av de som laget maten til ungen min selv, og ser ikke problemet med å ha det litt moro av og til. Eneste grunnen til at du skriver dette, må være at du ikke klarer å se at det går ann å lage en humor trå inspirert av anen trå, foruten at det automatisk er en "gjør narr av" tråd.

Hun mente jo ikke at folk som ga middagsglass var late, hun spurte om de var det ;)

Skrevet

Nå spurte hun jo om vi lager kattematen sjøl da, ikke barnematen... Kan jo være det var det hun mente, men uansett... litt humor er lov eller....?

Skrevet (endret)

Late katter dere har, min fanger mat til seg selv og oss andre i familien.. Nam nam

Endret av Netti***
Skrevet

Nå spurte hun jo om vi lager kattematen sjøl da, ikke barnematen... Kan jo være det var det hun mente, men uansett... litt humor er lov eller....?

Humor på andres bekostning? Billig simpel moro vil jeg kalle det. På bekostning av en stakkars mor som vil gjøre det beste for barnet sitt. Men stå på dere! Hun setter sikkert stor pris på det

Skrevet

Humor på andres bekostning? Billig simpel moro vil jeg kalle det. På bekostning av en stakkars mor som vil gjøre det beste for barnet sitt. Men stå på dere! Hun setter sikkert stor pris på det

Det er ikke å gjøre narr av en "stakkars mor som bare vil gjøre det beste for barnet sitt"

Det er å gjøre narr av en mor som mener at du ikke prioriterer barnet ditt hvis ikke du lager hjemmelaget mat. Og som sier at de gir ungene sine kattemat.... Det er noe helt annet. Jeg ville aldri ha laget dette innlegget hvis hun hadde spurt: lager dere barnematen selv eller gir dere glass? Hva er bakgrunnen for det valget? Jeg vil gjerne lage maten selv, har noen noe tips til meg....

Skrevet

Gjesp.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...