Gå til innhold

Hvor få tak i Simo 2011 modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg vil gå for denne fremfor 2012 modellen i og med at den er mindre i bagdelen. De ser stusselige ut og.

Men hvis ikke jeg finner på finn.no er det da noe sted jeg kan få kjøpt ny i butikk? De kaster vel ikke vogner de ikke får solgt på salg??

Ikke sett så mange på finn.no ennå som faller i smak. Får vogn denne gangen og har bedre råd så ønsker ikke gå for noe billig som kanskje ikke er sikkert.

Og kombi eller duo? :) Bor i Horten, Vestfold og får i oktober så tenker å bruke bagdelen en stund. Må også ha plass til en god og varm vognpose.

Takker for svar? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk finn.no.

Vi kjøpte simo kombi 2011 der :-)

Skrevet

Jeg liker duo bedre. Jeg synes kombi virker litt rart med bag oppi vogna. Men det er jo mest kombi man kan få tak i på finn ihvertfall. Og duo er litt lettere siden du ikke drasser med deg begge vogna.

Men har du vært i butikkene og skjekket om dei har de gamle modellene? Kan jo hende at dei er solgt ut til halvpris før de nye kom inn..

Men jeg også synes at på finn.no får man masse veldig lite brukt. Noen skriver dei har brukt bare bagen i noen månad og så selger dem siden dem har funna ut at dem ikke liker vogna alikevel.. Tar bare tid det.

Skrevet

Ser der hver dag :P hehe men anbefaler dere kombi eller duo?

Skrevet

Anbefaler duo fordi den har større bag og fordi den er lettere, man slipper å drasse med seg sittedel og bag på engang.

En venninne av meg forsøkte forgjeves å få tak i 2011 modell duo nå i vinter, hun fant vel ut at hun måtte kjøpe brukt. Hun kontaktet simo og alle butikker her på østlandet og ingen hadde noen å oppdrive. Men hun fikk tak i en på finn som så helt ny ut, så det er håp ;)

Skrevet

For oss som bor i 3. etg uten heis er kombivogn genialt. Mye enklere å ta ut bagen fra kombidelen enn å måtte hekte den av. Den er enklere å bære også. Kjentes iallefall sånn ut i butikken. Men, kombivogn er vel mer klumpete i utførelse og sånn da.

Skrevet

er forresten enig imed deg. Liker ikke 2012 modellene. Er skikkelig Simo fan, men nå går jeg bortifra dem...

Skrevet

ser de selger 2011 modellene i barneutstyrsbutikkene her...

jeg for min del vil ikke ha gamle modeller i forhold til salg, så jeg har nå falt for dene:

http://www.emmaljung...rolift-294.html

En duo ogn som jeg kan ha en liten bag til baby noen mnd oppi :)

Barneutstyrbutikkene hvor??

Blir nok duo ja :)

Skrevet

Hva er forresten pris på den emmaljungaen?? Me like ;)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, tror det er rundt 8000, men kan kjøpes i Sverige i motsetning til Simo ;) den bagen oppi koster ca 2500. Men jeg sjekket litt og det kom ca på 8000 norske totalt for alt i Sverige ;) i stedet for 11000 her i Norge....

Jeg bor på østlandet, vil ikke ut med nærmere beskrivelse, vil ikke gjenkjennes ;)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, tror det er rundt 8000, men kan kjøpes i Sverige i motsetning til Simo ;) den bagen oppi koster ca 2500. Men jeg sjekket litt og det kom ca på 8000 norske totalt for alt i Sverige ;) i stedet for 11000 her i Norge....

Jeg bor på østlandet, vil ikke ut med nærmere beskrivelse, vil ikke gjenkjennes ;)

Skjønner den :) Likte den vogna godt altså. Bor på østlandet selv, nærmere sagt vestfold :)

Skrevet

Skal du ha emmaljunga burde du jo da ta Sandefjord-Strømstad ferja og kjøpe hos kattis i strømstad, masse å spare!

Skrevet

Skal du ha emmaljunga burde du jo da ta Sandefjord-Strømstad ferja og kjøpe hos kattis i strømstad, masse å spare!

Hmm, ja kanskje det? Hvor mye å spare? :P Og hvor ligger Kattis?

Skrevet

Jeg har en 2011 modell simo kombi, svart. Bagen er aldri brukt, selve vogna er svært lite brukt. Kjøpte den for å bruke den som sovevogn til minstemann, og som vogn til en eventuelt ny baby. Men nå har vi flyttet og jeg har ikke lenger behov for en sånn type vogn. Derfor selger jeg den :) bare ta kontakt om du er interessert :)

Skrevet

Jeg sparte 1500kr på den ozonen jeg kjøpte uka før påske, vet ikke hva du evt. vil spare på en annen vogn.

De har en nettside, der står det veiforklaring og mail adresse, send de en mail å hør hva de har inne og hva det koster. De er veldig behjelpelige og bestiller gjerne til deg hvis du vil ha en farge de ikke har inne.

Skrevet

Jeg sparte 1500kr på den ozonen jeg kjøpte uka før påske, vet ikke hva du evt. vil spare på en annen vogn.

De har en nettside, der står det veiforklaring og mail adresse, send de en mail å hør hva de har inne og hva det koster. De er veldig behjelpelige og bestiller gjerne til deg hvis du vil ha en farge de ikke har inne.

Aaaah takk for tips, skal sjekkes ut! :)

Skrevet

Hva er det som er forskjellen på Simo kombi 2011 og 2012- modellen?

Skrevet

Hva er det som er forskjellen på Simo kombi 2011 og 2012- modellen?

Både kombi og duo har fått litt mindre bager og blitt bitte litt tyngre. De har også fått nytt design fordi simo har slått seg sammen med brio. Men er vel duo som ser mest annerledes ut, kombi ser ca ut som før.

Skrevet

Se her:

http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=133519

Lurer på om jeg vil gå for denne fremfor 2012 modellen i og med at den er mindre i bagdelen. De ser stusselige ut og.

Men hvis ikke jeg finner på finn.no er det da noe sted jeg kan få kjøpt ny i butikk? De kaster vel ikke vogner de ikke får solgt på salg??

Ikke sett så mange på finn.no ennå som faller i smak. Får vogn denne gangen og har bedre råd så ønsker ikke gå for noe billig som kanskje ikke er sikkert.

Og kombi eller duo? :) Bor i Horten, Vestfold og får i oktober så tenker å bruke bagdelen en stund. Må også ha plass til en god og varm vognpose.

Takker for svar? :)

Skrevet

Likte heller ikke 2012 mod. Vi kjøpte Simo kombi 2011 mod på sørbø barn

Skrevet

Likte heller ikke 2012 mod. Vi kjøpte Simo kombi 2011 mod på sørbø barn

Er det en butikk? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...