Janni85 Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg lurte på dere hadde dyne eller vogn pose i bagen? Jeg har bare hatt vinterbaby og da var jeg jo ikke i tvil:)
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Til maibaby ville jeg hatt dyne om du ikke har voksipose med sommerdyne? Hedda ble født i slutten av juni, og da brukte vi kun tynntynn dyne eller teppe. Denne gangen får vi vinterbaby, så da er det bare å kle på da.
Janni85 Skrevet 6. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2012 ja det er litt letere med vinterbaby:) takk for svar
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Jeg fikk barn i slutten av april, og brukte bare dyne frem til høsten. Var lett å regulere det om det ble kaldere med div tepper over og lammeskinn i bunnen. Og bare teppe om det var varmt om sommeren. Hadde jo vindtrekk til vognen som gjorde det lunt og godt. Hadde ikke giddet å kjøpt voksipose nå med engang om det ikke var vits. Greit å kjøpe litt etter behov og, de er jo ikke akkurat billige.
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Ville bare tipse om at vi kjøpte voksiposen på flust.no - hadde litt penger til gode der (som man kanskje ikke regner med) og da ble den "billig". Sommerdyna fikk jeg tak i på salg. Enig med anonym over, kjøp etter behov, men flust.no er et tips om du har trumf-kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå