Gå til innhold

Jeg skulle egentlig bort idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg og fyren jeg skulle til, diskuterte idag tidlig. Og han har ikke vært "tilgjengelig" så mye idag. Han skrev til meg istad, en setning, mer hører jeg ikke.

Har selv bestemt og kanskje ikke skrive noe jeg også, slipper det oppfattes som mas, men heller vente til han føler før å skrive igjen?

Hjelp meg jenter! Skal jeg vente? Eller er de fleste menn slik at en liker best at damene skriver først? :)

Jeg er helt blank ang dette nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg forsto dette riktig, men han skrev noe til deg, en litt kort setning, og nå lurer du om du skal svare eller ikke skrive til han.. Kommer jo helt an på, hva skrev han egentlig?

Mange menn er korte, og skriver korte ting i meldinger, det betyr ikke at de ikke vil ha svar på det de spør om eller skriver.

Skrevet

Var ikke lett å forstå dette altså...

Du skulle på besøk til en mann i kveld, men dere har kranglet tidligere i dag og nå vet du ikke om du skal reise eller la være?

Eller vet du ikke om du er velkommen lenger?

Eller vet du ikke om du skal svare på den siste meldingen du fikk fra han?

Vanskelig å gi råd her gitt ;)

Skrevet

Jeg skal forklare litt bedre =)

Jeg skulle egentlig bort til han idag. Men vi diskuterte idag. Og han har heller ikke svart noe ofte, eller vært ivrig til å prate med meg idag.

Jeg vil heller ikke mase, så lurer på om jeg skal være stille til han selv skriver noe mer? og kanskje spørr om jeg skulle komme idag?

Eller om jeg skal skrive?

Jeg vil ikke mase, derfor jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Etter diskusjonen er jeg redd han kanskje er sur eller noe, så han ikke vil prate eller i det heletatt ha besøk ikveld.

Bedre forklart? Jeg veit jeg er dårlig på å forklare!

Skrevet

Vel, glem det jenter! Han hadde reist til noen venninner heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...