Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hva anbefaler dere? Badebalje som står på gulvet, badekar på stativ ? Stellebord med innebygget badebalje? hva er lettest? Det på stativ, står det fremme hele tiden? har ikke plass til både stellebord OG badekar på stativ på et bad.. har 2 bad, et oppe ved soverommene og et nede der stue og kjøkken er
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Vi brukte badebalje på stativ. Lettest for meg å bade babyen i stående stilling, får vondt i ryggen av tanken å sitte på huk over en badebalje. Når han ble eldre satt han i badebalje på gulvet, men vi ryddet egentlig vekk badebaljen så raskt han kunne sitte selv og tok i bruk bakekaret. Stativet klappet vi sammen og satt i hjørnet av badet. Baljen satte vi oppå tørketrommelen.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Tror dette går på hva som passer best på deres bad, om stellebordet står nært sluk, så er det jo like greit å ha stellebord med innebyget balje. Her har vi stor benkplate ved vasken vår, så vi har en balje som vi bare kan sette oppå der, når vi skal ha i vann, så er det bare å sette den under krana, og når vannet skal ut igjen, er det like lett å bare sette balja over vasken, og åpne proppen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 De første ukene brukte vi faktisk vasken på badet. Så hadde jeg en badebalje fra skeidar. Har et lite bad, så satt den på kjøkkenbenken, badebenken, stellebordet og oppi badekaret, alt etter hvor gammel han var og hvor aktiv, så etterhvert brukte jeg bare badekaret. Har et knøttlite bad, med såvidt plass til stellebord. Har i tillegg bare en kommode som stellebord, for vil ikke ha stellebord. Når baljen ikke er i bruk står den gjemt bort under vasken, slik at den er ute av syne.
Tigerpote Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Da jenta mi var baby brukte vi badekar som vi satte oppå vaskemaskina, deretter inne i dusjen da hun begynte å sprute vilt rundt seg Jeg sluttet med badekar da hun var rundt to år, nå dusjer hun bare. Med babyen som kommer nå tenker jeg for enkelthets skyld å bade ham i servanten på badet Da er det jo egentlig bare å skylle dem. Når han blir så stor at han kan sitte skal han få plaske i badekaret inne i dusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå