Snart_er_vi_4 Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Trenger sårt å få tak i redningsvest til lillemann i magen... Har termin i juni og håper å kunne ha med den lille i båten i sommer. Har googlet ++ men finner 0-10 kg, 5-15 kg og 0-15 kg... Kan liksom ikke se for meg at en nyfødt kan bruke en vest som også passer til et barn på 10-15 kg... Noen som har noen tips, erfaringer ol?? Så det var kommet noe greier til å ha på bilstolen men vi har selvfølgelig ikke kjøpt som den går til (lagd for acta graco og maxicosi)...
Gjøkeredet③ Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Har ingen personlige erfaringer, men hva med denne? http://nettbutikk.maritimnord.no/storefront.php?pid=1280
Snart_er_vi_4 Skrevet 6. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2012 Har sett på den Baltic-vesten på nett tidligere, men får det liksom ikke til å være helt sannsynlig at man får en vest til å sitte bra på en nyfødt som også kan sitte på et barn på 15 kg Tror jeg må finne en butikk som har den slik at jeg får sett den i virkeligheten...
Malin*lykkelig* Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg har kjøpt en sånn Elias redningsvest som jeg skal bruke på min lille tuope når hu er rundt 1 mnd. Den er opp til 15 kg, men så smal i halsen at jeg tviler på at den vil passe så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå