Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg har brukt denne i flere år og er egentlig ikke helt fornøyd, men i mangel på noe annet fortsetter jeg. Jeg har egentlig ganske hårete bein, men hårene er lyse og tynne. Det jeg opplever er at etter en runde med epilatoren så tar det ca. en uke bare før det begynner å vokse ut igjen. Og når det vokser ut igjen så blir huden ganske nuppete, særlig bak på lårene. Akkurat som om hårene sliter litt med å trenge ut igjen gjennom huden og dette gjør at det klør litt også. Er det jeg som gjør noe feil, eller er det fordi hårene er for tynne og at de ryker i stedet for å bli nappet ut slik de egentlig skal. Noen erfaringer?
AAnonym86 Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Har brukt epilator noen år, og jeg har fått mindre og mindre hår på leggene. Tar litt over en uke før de begynner å vokse ut igjen, og hårene er da silkemyke i motsetning til kaktusleggene jeg får av å barbere er veldig fornøyd med å bruke epilator. Men skulle selvfølgelig ønske det fantes en smertefri og varig hårfjerning som ikke koster flere tusen kroner... Har ikke opplevt å få nupper eller ingrodde hår, men har hørt at peeling hjelper hvis man er plaget med dette
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde sånn med min gamle epilator. Da pirket jeg de håra bare opp før jeg epilerte. Var ikke snakk om mange. Men nå når jeg kjøpte en splitter ny epiator som går mye mye raskere, så går det bra nå. Blir ikke inngrodde hår mere. Og det går kjempe raskt enn med min gamle. Og man kan epilere i dusjen også. Elsker den!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Hvor gammel snakker vi da?? Min er fra 2007...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Min var fra sirka 2003-2005. Men du kan jo gå i buttiken og se på dei. Dei er jo som regel tilkobla til strøm, så da ser du hvor raskt i forhold til din dei går. Jeg synes jo selv at å epilere er den enkleste måte å bli kvitt håra Jeg giddder ikke å gå på salonger og gidder heller ikke å gjøre det hver dag (og som hun ene nevnte,etter å shave så blir jo håra hardere når dei kommer ut).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå