Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Hvordan var humøret etterpå? Vi har vært på boligjakt i evigheter og fant virkelig drømmehuset rett før påske............men tapte budrunden (gikk nesten 1 mill over takst...( Ble kjempe lei meg og tenker mye på det ennå....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Hehe, i min singletid, tapte jeg sikkert 5budrunder før jeg endelig vant. Da jeg kjøpte med samboer, tapte vi to før vi vant. Ha tålmodighet!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Vi har bare tapt en budrunde. Skikkelig barnslig av meg sikkert - men jeg begynte å grine Gråt mye den dagen og tenkte at det aldri ville dukke opp et like fint hus til den prisen. Kjenner fortsatt at det stikker litt i magen når jeg tenker på det fine huset som ikke ble vårt. Hehe, men nå har vi fått oss en leilighet som har bedre standard enn det huset og ligger mye mer sentralt. Så alt i alt gikk det bra til slutt Selv om det kan være tåpelig å deppe så syns jeg det må være lov.. Det er jo kjipt uansett hvordan man vrir og vender på det. Lykke til med boligjakten, HI!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 #3 her. Glemte å si at jeg var gravid.. Kanskje en smule mer hormonell enn jeg ellers ville ha vært? Det er rart hvordan man drømmer seg bort når man ser bildene av huset, drar på visning og leser prospektene.. Jeg så for meg hele livet mitt i DET huset. Skikkelig tåpelig
Gidder ikke! Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Ja og gud hvor glad jeg er for det i dag!! Fordi de alle gikk laangt over takst og vi hadde strukket oss mye lenger enn vi hadde tenkt. Var litt deppa etterpå og trodde aldri vi skulle finne noe, men plutselig dukket drømmehuset opp i en litt høyere prisklasse, her var det tydeligvis ikke like mange Om beinet. Enden på visa ble at vi kjøpte det egentlig for dyre huset til godt under takst! Ah, det er så deilig Å tenke på at vi endte opp med noe mye bedre enn de vi hadde bydd på tidligere, til samme prisen :-)
Gidder ikke! Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Ikke gi opp, sjansen er stor for at det dukker opp noe mye bedre! Det gjelder å være tålmodig;-)
ariel78 Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Vi har tapt flere budrunder begge gangene vi har vært på boligjakt. I ettertid er jeg sjeleglad for husene vi ikke fikk, vi har begge gangene endt opp med både billigere og bedre hus på alle måter. Vær tålmodig så dukker det nok opp det perfekte huset opp for dere og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå