Gå til innhold

Er du blitt lykkeligere etter at du ble skilt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer siden det er snakk om så mye skilsmisse. ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!!! Mye lykkeligere. Og med andre problemer enn de som vi hadde i forholdet, men de er mye,mye enklere å takle da jeg er av den mening at de problemene vi hadde lagde vi selv og kunne egentlig selv kontrollere. Derfor var det ikke verdt det.

Økonomiske problemer takler jeg fordi det ikke er mannen min som har laget de for meg. Men måten han var på mot meg i forholdet, var det han som bestemte at han skulle gjØre, og det lagde mye vondt for meg og dermed var han ikke verdt det.

Er av den oppfatningen at når man bestemmer seg for å avslutte et forhold så er det virkelig på tide og at om man enten trenger en pause eller avslutter for godt, så trengs det der og da.

Kan også legge til for min egen del at jeg sluttet og utvikle meg i forholdet vårt pga kontinuerlige problemer. Etter skilsmissen så har jeg måttet ta tak i meg selv og være 100 % ærlig med hva jeg vil og Ønsker, mine feil og mangler jeg må jobbe med, mine gode sider, de dårlige....osv. En får plutselig et helt nytt syn på seg selv, akkurat som om man lever litt i en boble i noen ekteskap. Nå er jeg i gang med ny jobb, ny utdannelse, ingen kjæreste men det kommer når tiden er inne, nye venner, nye erfaringer osv. Mye slitsomt også, men så utrolig mye bra!!

Skrevet

Absolutt ikke på noen måte.

Nå ble ikke jeg separert/skilt frivillig, men det har lært at livet ikke skal

taes forgitt. Jeg vil ha min kjære tilbake på alle måter.

Selv om jeg klarer meg fint med barn og økonomi osv. Så er

gresset er definitivt IKKE grønnere på den andre side.

Skrevet

Tror det kommer uventet på mange at de plutselig er alene i en del helger og høytider? Om de da ikke har skaffet seg ny mann med det samme.

Skrevet

Signere deg nr 3

Jeg har selv sørget for at mitt ekteskap gikk opp i "røyk"

Jeg ville ikke mer. Nå sitter jeg her og angrer og vet at jeg ikke vil få han tilbake. Var ikke barn eller utroskap inni-bildet, jeg var bare lei.

Til dere der ute som sliter. Jobb for forholdet, finn gnisten tilbake til der dere vare som gjorde at dere falt for hverandre. Livet er ikke enkelt, men ikke ta den letteste utveien. Den kan vise seg å bli den vanskeligste. Tro meg.

Skrevet

Ja! Traff mannen i mitt liv kort etter skilsmissen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...