Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 trener dere hjemme eller på studio?? og hva trener dere,.?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 har tredemølle hjemme og mulighet til å sykle inne. Men misliker å sykle. Har gymmatte og en treningsstang med strikk på. Genialt har også 2 rockeringer, de er lite brukt da.
♥Nemi♥ Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Akkurat nå trener jeg fotball, og akkurat fått meg kort på friskhuset, så det går i 3 fotballtreninger i uka, og 2-3 treninger på friskuset. Da blir det litt zumba, og vekter.
Gjest AnneS Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Zumba to ganger i uka, går/løper med hundene et par-tre ganger i uka i tillegg
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Trener på elixia 3 ganger i uka. De har mange bra gruppetimer . Ellers er jeg dårlig til å trene alene.
PeppaPig Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Prøver å jogge 3-4 ganger i uka, men de dagene jeg ikke får til dette så bruker jeg trimsykkelen jeg har hjemme. Ellers så trener jeg til Jillian Michaels dvd (ripped in 30). Har veldig lyst til å melde meg på bootcamp men den starter 5.30 om morgenen og jeg tviler sterkt på at jeg klarer å komme meg ut av senga i tide til å rekke det.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Jeg prøver å trene 2 dager på treningsstudio, løper og trener styrke. Ellers går jeg mye på tur med småen og på fjellet i helgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå