Kosemosepose Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Fikk så vondt! Kjennes som om noen drar i livmorhalsen min, det verker mellom beina!! Er konstant, vooondt! Noen kom kjenner seg igjen? Hva er dette? Er i uke26.
Kosemosepose Skrevet 7. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2012 Tror du? Kanskje -har bekkenlåsning... kan man ha begge? Denne smerten var intens og varte i ca 45 min. Tok paracet, så forsvant den...
Kosemosepose Skrevet 7. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2012 Dytt! Pokker... Nå begynte det igjen! Fikl svar fra jordmorforumet at det kunne være bekkenøsning. Men er det mulig å ha både bekkenløsning og bekkenlåsning? Har vart i snart en time nå, konstant verking på innsiden av skjeden :-( begynte da jeg skulle reise meg etter en time på sofaen. Som å ha tannverk mellom beina!! Auuu! Hva hjelper annet enn paracet?
Gjest -ia- Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg har samme type smerter, dog ikke så intense som du beskriver. Er bare uke 14. Kan man ha bekkenløsning allerede da???
Kosemosepose Skrevet 7. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2012 Bekkenløsning er jo hormonelt, og tror jeg har hørt om gravide som får det tidlig... Men... har ikke mye vondt i ryggen - bare låsninger i bekkenet...
Gjest -ia- Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Huff, høres ikke bra ut, du får ta deg en tur til legen over påske å få hjelp... God bedring.
Lillchris Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Høres ut som bekkenløsning ja. Du får prøve å hvile deg og finne en ok ligge/sittestilling og ta det litt med ro. Bekkenløsning smerter forsterkes ved aktivitet og anstrengelse (uten at jeg har hatt det selv, bare hørt av venninner og lest om det) God bedring
Kosemosepose Skrevet 7. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2012 Uff... Tusen takk for svar. Har time til kontroll på torsdag... får se om jeg holder ut til da! Dette var jo kjempevondt! Er vel min egen feil - vært mer aktiv enn vanlig i påska, gått tur og holdt på mye på kjøkkenet. I går ga det seg etter en times tid, men nå har det vart i 4 timer... synes plutselig ekstra synd på alle som har/har hatt bekkenløsning!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå