Magia Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 La meg slippe å se konturene av penisene til de ekle modellene, please?? Har like lite lyst til å se det, som en cameltoe på en reklame for undertøy for damer.. Takk!
jente_80 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Ser ikke ut til at de er noe å skryte av heller... God påske!
Magia Skrevet 7. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2012 Ikke sant! Oppgitt! God påske til deg også!
Gjest Miryks Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 ..tviler på at det er penisene deres. Ser mer ut til at de har stappa en sokk nedi boxern.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Nå er det snakk om Pierre Robert, men hva med den bukse reklame til Beckham??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Ja please. Det er grusomt å være nødt til å se det kukkhodet hver reklame.
Gjest Heartbroken Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Men hvor skal de gjøre av penisen sin da? Legge den mellom bena kanskje Mulig det er litt vanskelig å få mannlige modeller uten en liten bump fremme? Nå skal det sies at jeg ikke har fått med meg akkurat den reklamen, men det blir liksom litt feil å klage på at mennene har en penis inni bokseren
Magia Skrevet 9. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2012 Joda, de må jo HA en penis, jeg vil bare slippe å se den! Hehe.
Gjest Miryks Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Hvis du bare ikke vil se den, så knip igjen øynene. Er ikke verre enn det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå