Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Altså ikke arvet eller har felle familiehytte. Bruker dere den mye? Synes dere det var en god investering? Jeg har lyst på hytte, men dersom vi bruker 2 mill på hytte vil det jo gå ut over andre ting. Så må vite at det virkelig er det vi vil prioritere.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Altså ikke arvet eller har felle familiehytte. Bruker dere den mye? Synes dere det var en god investering? Jeg har lyst på hytte, men dersom vi bruker 2 mill på hytte vil det jo gå ut over andre ting. Så må vite at det virkelig er det vi vil prioritere. Deres egen skulle det stå.. Ingen? Hi
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Altså, om dere vil prioroitere å være der er det jo bare dere som kan svare på! Vi har bygd hytte som vi er flinke til å bruke. Vår hytte ligger 2 timer hjemmefra, og hadde det vært lengre tror jeg kanskje det hadde blitt mindre bruk.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Har ikke egen hytte, men har et par vennepar som har bygd / kjøpt hytte. De bruker den masse, minimum annenhver helg og alle ferier. Men kjøreturen har nok endel og si, ville holdt meg innenfor 2 timers kjøring ca.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Forstår at en hytte kan være en sosial samlingsplass, for dem som ikke trenger å tenke på økonomien. økonomisk er vel ei hytte et rent tapsprosjekt, men så har man jo mye hygge med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå