Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt den i en uke nå. Synes den er god å ha på og knerten trives i den. Valgte den fordi babyen kan sitte innover og utovervendt på magen, i tilleg til at barnet etterhvert kan henge på ryggen.

Brukte den gamle babybjørn bæresela til elstemann, men den var vondere for min rygg (de nye er jo noe bedre) Mannen min liker ikke disse "tett inntil" selene, men han liker godt å bære barna og ha hendene frie. Derfor endte vi opp med Stokke sin. Funker veldig fint her. Kommer til å brukes mye!

Skrevet

Har hatt den i en uke nå. Synes den er god å ha på og knerten trives i den. Valgte den fordi babyen kan sitte innover og utovervendt på magen, i tilleg til at barnet etterhvert kan henge på ryggen.

Brukte den gamle babybjørn bæresela til elstemann, men den var vondere for min rygg (de nye er jo noe bedre) Mannen min liker ikke disse "tett inntil" selene, men han liker godt å bære barna og ha hendene frie. Derfor endte vi opp med Stokke sin. Funker veldig fint her. Kommer til å brukes mye!

Oki, kjekkt å høre fra noen som har den selv. Men det jeg er litt usikker på er hvordan det blir å bære nå barnet blir større og skal bæres på ryggen. For ser for meg at det kan bli tyngre når barnet ikke er så tett inntil ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...