Gå til innhold

Er det post i måren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på en pakke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.....hva er MÅREN? Et dyr?? Eller....

Skrevet

Nei, måren er et rovpattedyr. Den lever hovedsaklig av smågnagere som ekorn, mus og slikt. Så at den inneholder post har jeg liten eller ingen tro på.

Skrevet

Aner ikke.....hva er MÅREN? Et dyr?? Eller....

Hehe.. Jeg hadde ogsÅ lyst til Å spørre om det, for jeg aner heller ikke hva mÅren er.

Men hi, om jeg ikke tar helt feil sÅ skal det være "vanlig" lørdag fram til et visst klokkeslett, sÅ jeg TROR posten kommer i MORGEN :)

Skrevet

Post i butikk er åpent i butikkens åpningstid, men mener at mann ikke får post i kassa si på påskeaften.

Skrevet

Post i butikk er åpent i butikkens åpningstid, men mener at mann ikke får post i kassa si på påskeaften.

Men om man er kvinne da..? :P

Skrevet

Hva om postmann leverer pakka si i "kassa" til dama? Usj og usj.

Skrevet

Nei, måren er et rovpattedyr. Den lever hovedsaklig av smågnagere som ekorn, mus og slikt. Så at den inneholder post har jeg liten eller ingen tro på.

Det kan jo kanskje skje at den setter tenna i posten også :P

Skrevet

jeg leeeer!!!

Skrevet

Sjekket akkurat måren min, og det var ingen post der. Men kommer mannen min innom på neste orienteringsløp, skal han nok få stemplet uansett ;)

Skrevet

Men om man er kvinne da..? :P

Kvinner får...Ellers blir det bare bitching *fnise* Fingrene jobbet litt for fort der gitt. ;)

Skrevet

Anyhow...... ingen post i postkassen på påskeaften :)

Glad påsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...