Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Aner ikke.....hva er MÅREN? Et dyr?? Eller....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Nei, måren er et rovpattedyr. Den lever hovedsaklig av smågnagere som ekorn, mus og slikt. Så at den inneholder post har jeg liten eller ingen tro på.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Aner ikke.....hva er MÅREN? Et dyr?? Eller.... Hehe.. Jeg hadde ogsÅ lyst til Å spørre om det, for jeg aner heller ikke hva mÅren er. Men hi, om jeg ikke tar helt feil sÅ skal det være "vanlig" lørdag fram til et visst klokkeslett, sÅ jeg TROR posten kommer i MORGEN
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Post i butikk er åpent i butikkens åpningstid, men mener at mann ikke får post i kassa si på påskeaften.
Ugress Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Post i butikk er åpent i butikkens åpningstid, men mener at mann ikke får post i kassa si på påskeaften. Men om man er kvinne da..?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Hva om postmann leverer pakka si i "kassa" til dama? Usj og usj.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Nei, måren er et rovpattedyr. Den lever hovedsaklig av smågnagere som ekorn, mus og slikt. Så at den inneholder post har jeg liten eller ingen tro på. Det kan jo kanskje skje at den setter tenna i posten også
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Sjekket akkurat måren min, og det var ingen post der. Men kommer mannen min innom på neste orienteringsløp, skal han nok få stemplet uansett
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Post i butikk er åpent i butikkens åpningstid, men mener at mann ikke får post i kassa si på påskeaften. Men om man er kvinne da..? Kvinner får...Ellers blir det bare bitching *fnise* Fingrene jobbet litt for fort der gitt.
jente_80 Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Anyhow...... ingen post i postkassen på påskeaften Glad påsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå