2,5barn+1engel Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde en SA mai 2010 og da kom mens tilbake etter 6 uker. Har etter det fått ei frøken som blir 1 år i helga. Hadde igjen en SA nå i feb i uke 5. Blødde kraftig i ca 10 dager. har ikke hatt mens siden. Er i dag 2 mnd siden jeg mistet.. når fikk dere mens etter en SA? VEt det er forskjellig for alle.. men lurer alikevel..
frøkenblipp Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Jeg fikk mensen igjen 4 uker etter min SA... vet at noen regner en SA som en mens, særlig hvis man mister tidlig. Jeg mista i uke 10 så tenkte ikke at det var noe mens, når jeg var på sykehuset for sjekk etter 2 uker så fikk jeg beskjed om at jeg nok måtte vente i noen uker til med å få mensen og det stemte jo..
joha99 Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Hadde sa 6 mars...gravid igjen med en gang på første eggløsning som kom til normal tid hvis man skal regne 1 sa blødningsdag som en vanlig mens, jeg gjorde det siden jeg kun var 5 uker på vei.. Fikk positiv test på IKM dagen 31.mars, men ny sa tirsdag 3.april :-( Vi venter ikke en syklus og kjører rett på igjen... Etter en Ma jeg hadde i fjor kom mensen til normal tid... Så tror kroppen ordner opp raskt.. Er det mulighet for at du kan være gravid igjen???
fresh Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 jeg ble gravid igjen mnd etter, så jeg fikk aldri mensen tilbake Lykke til
Gosseklompen Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Hos meg tok det over 2 måneder før jeg fikk vanlig mens igjen.
2,5barn+1engel Skrevet 10. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2012 det er nå over 2 mnd siden jeg mistet.. og har jo self et håp om at jeg kunne ha vært gravid.. men da må et under til ja.. for jeg har kun blitt gravid med prøverør da jeg aldri har hatt eggeløsning noen gang.. men ting kan kanskje skje.. skal vente noen uker til for så å kontake lege.. for vi skal jo igang med nytt forsøk snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå