Gå til innhold

Hvor skal dere føde Oslo-damer?


Jente 30

Anbefalte innlegg

Hei, hei! :-)

 

Hvor skal dere føde Oslo-damer?

Selv skal jeg føde på Rikshospitalet. Gjorde det med nr en og var kjempefornøyd. Har termin 5.juni. Er det forresten avtalt noe BMI-treff i Olso?

 

Ha en fin kveld alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ullevål, termin 9 juni.

 

Lurer på en ting, prøver å spørre her: sist jeg skulle føde fikk jeg et brev hvor det sto at jeg hadde plass på fødeavd B. har ikke fått noe slikt denne gangen... Har dere? (som skal føde på Ullevål) Burde jeg ringe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få bekreftelse på fødeplassen. Har du vært der på UL skulle jeg tro at det er i orden, men det skader jo ikke å ta en tlf for å være helt sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål, termin 9 juni.

 

Lurer på en ting, prøver å spørre her: sist jeg skulle føde fikk jeg et brev hvor det sto at jeg hadde plass på fødeavd B. har ikke fått noe slikt denne gangen... Har dere? (som skal føde på Ullevål) Burde jeg ringe?

 

De opererer ikke med A og B lengre - man får ikke vite det før man kommer inn på mottaket. De fordeler oss etter pågang! :) Fikk vite dette av jordmor på Fødselsforberende kurs i går, hun jobber på Ullevål, og de jobber på begge fødestuene om hverandre etter som hvor det er mest pågang den aktuelle dagen!

Lykke til! :)

Endret av eviglykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål, termin 9 juni.

 

Lurer på en ting, prøver å spørre her: sist jeg skulle føde fikk jeg et brev hvor det sto at jeg hadde plass på fødeavd B. har ikke fått noe slikt denne gangen... Har dere? (som skal føde på Ullevål) Burde jeg ringe?

 

De opererer ikke med A og B lengre - man får ikke vite det før man kommer inn på mottaket. De fordeler oss etter pågang! :) Fikk vite dette av jordmor på Fødselsforberende kurs i går, hun jobber på Ullevål, og de jobber på begge fødestuene om hverandre etter som hvor det er mest pågang den aktuelle dagen!

Lykke til! :)

 

Ok!

Bekreftelse på fødeplass fikk jeg på ul, så da er vel alt i orden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...