Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jenten min på 16 skulle på tivoli i går,og sove hos en veninne...hun er enda ikke kommet hjem og det tlf er slått av.En annen veninne forteller meg nå at hun mest sannsynlig ikke er reist der hun skulle heller... ..hva gjør jeg?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Ring til venninnene og hør om noen vet hvor hun kan være, hvis ingen vet så ring politiet!
Pigalopp:-) Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Ta kontakt med vennene hennes og spør om de vet noe?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Har kontaktet alle vennene jeg kommer på.Ingen vet.
Pigalopp:-) Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Hva med facebook? Sjekk ut vennene hennes der, kanskje du har glemt noen?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 ring politiet, kan jo være at venninnene lyger til deg, for at din datter har sagt de ikke skal si noe. Og kanskje hvis politiet blir innkoblet og tar en prat med noen av venninnene så kanskje de forstår alvoret? men hadde ringt politiet med engang. Ingen sier de vet hvor hun er, såklart ringer du politiet. Hun er bare 16 år. Vet du hvilke venninne hun liksom skulle sove hos? Har du snakket med henne?
Lille♥mitt Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Når jeg var 16 år så brukte vi å dekke over for hverandre så vi kunne dra på fest. Jeg synes du bør snakke med foreldrene til den jenta hun sa hun skulle sove hos, det kan jo hende hun venninna har sagt de skal sove hos dere. Kommer du ikke til bunns i det så ringer du politiet såklart.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 hvordan har det gått? har du fått tak i datteren din??
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Dytter! Syns det hadde vært veldig fint å høre åssen dette går! Hadde gått ut av mitt gode skinn om det var min datter!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 det var vel bare et troll som ville skape litt dramatikk her inne da.. hvis det var det så er det stusslig.. jeg ble faktisk oppriktig bekymret for denne jenta! og hvis det ikke var det så håper jeg for guds skyld at alt har gått bra og at jenta har kommet trygt hjem!
Gjest yrild Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Til siste anonym så kan det jo også være at hun har andre ting å tenke på enn å oppdatere tråden sin på DIB? Håper for guds skyld at hun har funnet henne iôg at alt er bra!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #20 Skrevet 8. april 2012 Hei,og takk for at dere bryr dere! Vi fikk tak i henne,rett etter at jeg hadde skrevet dette innlegget..alt var bra,hun var gått tom for strøm.Hun HADDE sovet hos denne veninnen-og vært på tivoli,det var bare noen andre(enn de jeg trodde) som hadde kjørt henne dit Har gitt beskjed om at hun ALDRI skal gå tom for strøm slik,og gjør hun det skal hun gi lyd fra seg fra en annen tlf :/ Vi har vært borte hele helgen,derfor jeg ikke fikk svart:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #21 Skrevet 8. april 2012 Hei,og takk for at dere bryr dere! Vi fikk tak i henne,rett etter at jeg hadde skrevet dette innlegget..alt var bra,hun var gått tom for strøm.Hun HADDE sovet hos denne veninnen-og vært på tivoli,det var bare noen andre(enn de jeg trodde) som hadde kjørt henne dit Har gitt beskjed om at hun ALDRI skal gå tom for strøm slik,og gjør hun det skal hun gi lyd fra seg fra en annen tlf :/ Vi har vært borte hele helgen,derfor jeg ikke fikk svart:) HI Så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå