Gå til innhold

3 uker og så utrolig urolig om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligger bare å spenner magen og roper, selv i søvne. Og han må ligge inntil meg for å i det hele tatt få sove... Sier seg selv at det er lite søvn på meg... Er dette normalt?

Han raper godt når han spiser, men uansett har han magevondt. Men han gråter ikke slik første babyen vår gjorde når hun hadde luft i magen. BAre ynker seg, brummer, og sparker av seg dyna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har min tass også vært. Er heldigvis blitt bedre nå, han er 2 mnd. Vet ikke om han ble bedre av seg selv eller om han ble bedre av kombinasjonen av babymassasje, fennikel te og kosthold ( for mor) uten melk:)

Han har også akkurat begynt å ville ligge i egen seng den første økta på natta, så her går det framover ;)

Bare å holde ut! Det blir snart bedre:)

Skrevet

Tulla mi strever med magetrøbbel, prøvde alt av masasje, sukkervann osv. Ingenting roet henne! Hun kunne i tillegg gå opp mot ni ti dager uten avføring. Gir henne nå fast en halv teskje maltekstrakt utblandet i kokt vann hver dag :) spurte ha om dette, og deg var helt greit :) det går fortsatt lang tid mellom hver gang hun har avføring, men hun har ikke den vonde knipen i magen lenger og sover mye bedre om dagene og nettene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...