Gå til innhold

Noen som har TFK Twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket regntrekk har dere?

Gjør ikke det blanke trekket at luften i vognen blir veldig dårlig?

ser så tett ut......

Har bestilt vognen og vet ikke hvilket regn trekk som passer!

synes ikke det blanke er noe fint heller, hørt det blir veldig stivt og knitrerte når det er kaldt ute.

kan det stormtrekket som ser ut som regntrekk brukes som regntrekk om man inpregnerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blanke trekket er ganske tett ja, har det aldri lukket når sønnen min sover f.eks. Har igjen "luken" bare om det blåser veldig.

Skrevet

Regntrekket til bagdelen er direkte farlig spør du meg. Kjempe tett, tenk bare på den luften (hvis det er luft igjen) der babyen sover.

Synes det er merkelig at det er lov å selge et slikt regntrekk, bare bitte små luftehull på siden...tenk når det er varmt ute, men regn...huff!!

Nei, jeg kjøpte et sånt universalt regntrekk med stor lufteåpning foran.

Skrevet

Skal ikke ha bagen. Men enig at de plast trekka virker helt motbydelig tette. Hadde et til en vogn jeg hadde engang, fikk det med da vi kjøpte vognen. Det ble klamt og doggete. Men skal ha sportdelen til tfk. Så ett svart trekk, allværs trekk, men det selges vel ikke mer?

Skrevet

Jeg må gjøre et forsøk på å kuppe tråden her, ev om du HI kan svare. JEg har denne vogna. Men den er jo så stor sammenlagt at jeg ikke får den bak i bilen?? Jeg trodde den skulle bli så liten at jeg kunne ha den baki.. JEg bruker ikke bag, men vanlig trille.

Skrevet

Jeg har regntrekket til sportsdelen og det er virkelig TETT, derfor har jeg glidelåsen oppe og heller dekker til dyna/posen med litt plast.

Får helt fnatt når jeg ser folk lukke helt igjen med glidelåsen og i tillegg dekker til åpningen under med teppe..

Skrevet

Har du lagt sammen vognen helt sammen? Har ikke fått vognen min enda... Hørt den egentlig skal bli veldig liten. 60x80x50 tror jeg ca dem blir.... Har du veldig liten bil da?

Skrevet

Teppe forran vogna har jeg aldri uansett. Men vil ikke ha det blanke trekket uansett. Synes det er stygt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...