Gå til innhold

Tvillingvogn-noen erfaringer med Emmaljunga Twin Cangaroo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å kikke på en

Emmaljunga Twin Cangaroo.

Noen som har erfaringer positivt eller negativt med denne?

Eller er det noen andre vogner dere har å anbefale? Det viktigste kravet er at den må ta

minst mulig plass sammenlagt med tanke på frakting i bil.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med noen tvillingvogner. Men jeg har selv et godt øye til TFK twinner twist. Bare elsker TFK´s vogner :)

Skrevet

bestevenninna mi har den til sine tvillinger. Tror de har vært godt fornøyd med selve vogna, men kalesja knakk!

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med noen tvillingvogner. Men jeg har selv et godt øye til TFK twinner twist. Bare elsker TFK´s vogner :)

Da er vi ikke enige gitt :) Jeg har TFK nå og er ikke fornøyd i det hele tatt :/ Vet den liksom skal være en av de beste, men den passer bare rett og slett ikke sammen med meg :)

Skrevet

Har ikke den gått ut av produksjon? Har du sett på den nye Bugaboo Donkey?

Skrevet

Har ikke den gått ut av produksjon? Har du sett på den nye Bugaboo Donkey?

Det er mulig den har, men jeg ser på den brukt.

Har ikke sett på den nei, men har ikke tenkt å kjøpe helt ny vogn uansett.

Vet du hvorfor den er ute av produksjon?

Skrevet

Jeg tror de siste ble laget i 2009. Hadde veldig lyst på den selv, for i den kan du vel ha barna vendt mot deg? Vet ikke hvorfor den gikk ut av produksjon. Dumt..

Skrevet

De vil fornye seg, derfor er den nok ikke i produksjon lenger.

Jeg liker denne vognen veldig godt. Eneste jeg synes er minus er at man ikke kan ha barne vendt mot deg, og at ryggene ikke er rette når de er oppreist, men ungen må ligge litt bakover. Ser at man må feste klikksystemet på understellet når man skal bruke citybag. Da lurer jeg egentlig på om man ikke kan bruke de nye sportsdelene på klikksystemet? burde jo gå det? Da kan man jo ha de vendt mot seg. Og snu de når det blir behov.

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...