Gå til innhold

Dere som ser på Paradise Hotel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvor gamle er dere?

Jeg burde jo egentlig si VI som ser på PH, for jeg ser på det mandag til torsdag.

Men jeg har en sterk følelse av at ikke mange på min alder ser på. Jeg er 35 år.

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30. Mannen min er 31 og ser på når han er hjemme (jobber ofte kvelder).

Har faktisk fått en mannlig kollega på 40 som jeg har fått til å innrømme at han ser på. Måtte flire litt inni meg da. ;) Jobber et sted der det er "finkultur" som gjelder.

Skrevet

Jeg er 28 og sambo er 30. Vi ser begge 2:-)

Skrevet

31, men ser ikke hver episode da:)

Skrevet

Jeg ser ikke på Paradise Hotel. Får frysninger av å tenke på folk som er rundt min egen alder som klarer å gjøre alt det de gjør på TV. Og i tillegg at de virker som forkastelige drittunger hele gjengen. Nei.. grøss.. Men er det ikke godt vi alle er forskjellige uansett :P ?

Er 21 selv..

Skrevet

27 :-) Sett hver sesong :-P

Skrevet

nesten flaut å innrømme, men ble snakka så masse om på jobb, så kikke på det en kveld og etter det har jeg sett alle episodene.. sitter dog igjen hver kveld å tenker.. hvorfor brukte jeg en time på dette...

er 32

Skrevet

jeg er 24. men jeg ser på kun fordi jeg kjenner Tommy :P

har aldri sett på tidligere sesonger :P

Skrevet

Jeg er 30. Har aldri sett på det før, men det var en kveld alle kommenterte det på facebook så tenkte jeg bare skulle se en episode for å se hva det var..Og etter det har jeg sett de fleste,hehe ;)

Skrevet

Jeg er 26 og samboer som er 30 ser sammen med meg stort sett hver dag. Vi ler ofte ganske bra. Elsker søppel-tv, hjelper ikke akkurat at kollegaene mine ser på det også og skravler om det på på pauserommet :P utrolig fascinerende at det finnes så mange blåste folk. TV3 gjør en fantastisk casting-jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...