Gå til innhold

Hvor mange kvm bor dere på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 1 voksen og 2 barn som bor i en skjermet enebolig på 230kvm med stor hage

Kunne med fordel hatt 20-30kvm til skjønner ikke hvordan dere klarer å leve i så små leiligheter?

Skrevet

166 kvm i brutto men i bruksareal er det 130 kvm ca:-) Helt perfekt for oss:-)

Skrevet

Et lite hus på 89 kvm :) her bor det da to hunder,en katt, to voksne og e. Baby til sommeren :) vi har hage også så holder i massevis for oss :)

Skrevet

285 kvm enebolig. Passe stor hage.

To voksne og to barn og trolig en baby til om 1-2 år....

Skrevet

leilighet på 85 kvm og her bor jeg alene med sønnen min på 1 år :)

ganske herlig :)

sånn er det når man velger å bo på bygda :P

Skrevet

Vi har en leilighet på 110 kvm + 6 kvm balkong sentralt i Oslo. Vi er to voksne og jobber veldig hardt med å få noen barn også. Vi har bare to soverom, men så lenge evt barn er små kan vi bo her med flere enn ett barn.

Skrevet

89 kvm. 2 voksne og et barn. Skal kjøpe hus med minst 150 kvm. iløpet av permisjonen når baby er kommet. Det blir deilig. Synes det blir for trangt nå og vil ikke at barna skal "gå oppå" oss hele tiden når de blir større.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

ca 90 kwm, to voksene og to barn (straks 1 mnd og snart 14 mnd)

Er toetasjes hus, og vi har stort uteariale å "boltre" oss på, deler uteplassen med naboene da :) Men det går fint å bo her, hvertfall for noen år, spørs jo når ungne er eldre da, men håper å kunne eie eget snart.

Skrevet

40 kvm - 2 voksne, et spedbarn :)

Skrevet

100 kvm, to voksne og snart tre barn.

Går veldig greit, ingen planer om å flytte.

3 soverom og 2 bad og null bodplass - så vi må tenke praktisk.

Men vi har utgang til flott hage, stor terrasse og fantastisk utsikt som gjør leiligheta veldig luftig, og den føles ikke liten.

Skrevet

210 kvm. 2 voksne og 2 barn. Akkurat passelig.

Før bodde vi på 130 kvm, men når vi fikk nr. 2 syntes vi det ble altfor trangt.

Skrevet

Leilighet på 105 kvm, to voksne og tre bar på 7, 3,5 og 1 år. Syns det er helt supert bortsett fra at vi mangler et soverom. Har bare to, vårt er kjempestort og yngste sover fortsatt der, men det sier seg jo selv at han ikke kan gjøre det til han begynner på skolen... Vi har en balkong og en bakgård også.

Skrevet

ca 73 kvadrat, vi er to voksne og to katter, og det går helt greit. Bodd her i 5 år, men når babyen kommer(forhåpentligvis snart) så kommer vi nok til å flytte til noe større....

Skrevet

180kvm. (kjøpt oss enebolig)

To voksne. Håper det vil bo en spire i magen min snart:)

Skrevet

180kvm. (kjøpt oss enebolig)

To voksne. Håper det vil bo en spire i magen min snart:)

Har to katter da:) Og stor eiendom.

Skrevet

Huset er på ca 250m2, men vi har stengt av omtrent 100 som vi bare bruker hvis vi får besøk av mange mennesker. I det daglige lever vi derfor på ca 150 m2. Det er mer enn stort nok.

"Hagen" er på ca 10 mål, så ute har i masse plass.

Er to voksne og to barn + en katt.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

81 kvadrat

Har 3 soverom. Et til eldstedatteren, de to mellomste deler rom, og veslemor deler rom med meg :)

Er litt trangt her innimellom, merker de trenger mer plass, men det går.. Er bare glad jeg eier mitt eget, for jeg bor ikke langt unna hovedstaden og her er det DYRT å bo :(

Skrevet

100 kvm, 2voksne + 1 baby :)

Skrevet

180 kvm til en voksen og 3 barn. Passe med plass det.

Skrevet

93 kvm.

2 voksne 2 barn. 3 katter.

har to soverom.

skal bygge ut bare pengene strekker til..

kjøpte hus for et år siden.

stor hage.

vi bodde før alle sammen i en leilighet på 53 kvm. 2 soverom. ble mye rot, og følte vi bodde trangt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

150 kvm... 2 voksne og 2 barn. Blir nok flere barn etterhvert. Har 3 soverom nå, men skal lage et til iløpet av året. Kommer aldri til å flytte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...