Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 ..konfirmere seg og jeg er både fadder og gudmor. Kan ikke dere fantasifulle jenter komme med tips til kjekke og orginale konfirmasjonsgaver da?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 BSU-konto med noen kroner på? Trodde ikke det lønte seg å opprette bsu før de er gamle nok til å levere egen selvangivelse jeg? Mente banken faktisk frarådet det av en eller annen grunn jeg ikke husker... Ikke så fantasifullt kanskje, men hva med: -bunadsølv om de skal ha bunad -gavekort på mopedlappen -penger på bok -smykker -stort voksent smykkeskrin -en tur, f.eks at du tar de med deg på jentetur til København, London, Spa-helg e.l.
elskerlivet Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Jeg har begynt å gi koffert til minse søsken og søskenbarn og andre nære.. ordentlig koffert er jo litt dyrt, men noe de har lenge Har blitt tatt veldig godt i mot!!
Himmel og hav Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 kamera Jeg vet noen som ga en alliansering med en diamant til konfirmasjonen, og så ga en ny diamant til 18- årsdagen. tursekk fjellstøvler stormkjøkken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå