Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 På barnas soverom eller på stua? Her har barnet så lite soverom at de fleste lekene må på stua. Men den er også liten. Skulle ønske jeg fikk plass til lekene på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Det gjør meg ikke noe om lekene er i stua, men de er liksom litt gjemt bort, og skal rddes hver kveld og når de er ferdige med en ting. Stuen er lekefri på kveldstid. Har lekene i et "barnehjørne" i en fin litt pyntet kurv, og et lite bord og stol til lekesaker osv.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Vi har litt her og litt der. De tingene som er mest stas for tiden har vi på stua siden barnet vårt ikke er to år ennå. Han er litt liten til å leke alene på rommet sitt, men målet er å flytte det dit etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 I en kurvkiste på stua. Da er det bare å lempe dem oppi og lukke så ser alt ryddig og greit ut :-) Må bare passe på så ikke lokket smeller over fingre eller nakke på minsten, men nå er det jo ganske lett (det er strå) og jeg åpner den helt og setter inntil veggen så får ikke minsten til å lukke uansett.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Både på stua og soverommet. Jeg vil gjerne være sammen med barna mine, så hvis alle lekene kun skal være på soverommet så betyr det at vi må sitte der inne skal vi se dem. Jeg har to barn som leker velidg med lekene sine, derfor har vi leker også i stua slik at vi som familie kan være sammen. Etter leggetid er alle lekene pent ryddet opp i kasser.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Både på stua og på soverommet. Hun er såpass liten at hun fortsatt leker mest i stua og der oppbevares lekene i en kiste. Og så står det en eske med leker på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Det mest populære akkurat nå står på stua, ungene får selvfølgelig leker med tingene i familiens fellesrom. Leker som ikke er de mest populære akkurat nå er i kjellerstua, de har veldig lite leker på rommene sine. De leker enten i stuen eller kjellerstuen. Har en ganske stor kommode med tre dype skuffer i stuen som er forbeholdt leker, ved siden av den står lekekjøkkenet fra Ikea som blir flittig brukt hver eneste dag. Ungene er 3, 4, 8 og 10 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Barnet har lekerom utenom soverommet, men det hender at det flyter med litt leker i stuen også. Som regel så rydder jeg da lekene vekk etter leggetid.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Vi har lekene i lekekasser, som vi bytter på å ha stående hhv i stua og i kjelleren. Altså, hun får ha en kasse stående i stua om gangen, mens resten står nede i kjellerstua. Så bytter vi med jevne mellomrom når hun sier fra at hun vil leke med noen av de andre lekene sine. Rommet er for lite til at vi kan lagre så mye der.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Jeg hadde vel egentlig foretrukket å ha det meste hos naboen, men det blir jo litt upraktisk.
Tøffe Tøflus Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 Hun vil jo helst leke på stua, men prøver å rydde det meste inn på barnerommet før sengetid. Har en skuff i stua til "det som ligger og slenger", og har et eget skap på stua til puslespill og bøker av typen som må leses høyt (uten bilder).
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 Her er lekene til gutten i stua, stua er liten, men siden han er 14 mnd og rommet er i 2 etasje, med en stupbratt trapp å måtte gå, så holder vi han og lekene hans nede. I stua har vi et innebyget hjørneskap, og i nedere del av den har vi lekene hans, så når han er lagt for kvelden, eller for dagsduppen, så ryddes lekene inn i det skapet Det er stort, så dette er veldig praktisk løsning for oss, ingen som vet det er leker nede hos oss når de er ryddet, eneste som står fremme er en stor tråkebrannbil (men denne er nyderlig som pynt i stua også da) og en gåvogn fra brio, men den står i et hjørne som svært få ser på
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 Lekene hører til på rommet. Men det er greit at de leker andre plasser på dagtid, så lenge det blir satt på plass. Babyen har sine leker på stuen enda. Ryddes i en pyntekurv på kveldstid.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 Vi har en bokhylle fra IKEA med 8 kurv hyller i. Her har vi alle lekene
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 5. april 2012 #15 Skrevet 5. april 2012 Ungene har lekene sine hovedsaklig på rommet sitt, men de har et par kasser med leker stående bak sofaen. De får leke i stua, men fordi vi har åpen løsning så må "bråkeleker" lekes med enten på badet eller på rommet, er de eneste rommene med dør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå