Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Er på jakt etter en som gir naturlige vannfaste vipper, som ikke klumper seg osv. Og den må være drøy. Nå har jeg en fra MaxFactor tror jeg, og den er bra, men det er så utrolig lite i den! Blir jo tom på null komma null. Veldig irriterende, og dyrt. Noen gode tips?
Nickey Mouse Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Vannfast bruker jeg diorshow, men den gir endel volum og lengde da... Er vel ikke den mest naturlige looken. Ellers bruker jeg Dior New Look. Men vet ikke om den er i vannfast også? Drøye er de ihvertfall :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Sensai 38 grader. Ikke vannfast, og fjernes med varmt vann. Det er en av få mascaraer jeg ikke synes sverter under øynene - vannfast eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Sensai Kanebo 38 grader. Den er suuuuper! Har brukt den fast i over 10 år nå og kommer aldri til å bytte. Den sverter ikke i det hele tatt. Er tårefast. Sitter på i kaldt vann. Vaskes av i varmt vann.
Himmel og hav Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Lancôme Virituôse. Den er ikke vannfast, men tårefast og gir flotte vipper.
Fru Conradas Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Sensai Kanebo 38 grader. Den er suuuuper! Har brukt den fast i over 10 år nå og kommer aldri til å bytte. Den sverter ikke i det hele tatt. Er tårefast. Sitter på i kaldt vann. Vaskes av i varmt vann. Hvor får en tak i denne da?
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 No 7 akkurat nå. Exceptional length tror jeg den heter. Klumper ikke, sverter ikke, og gir lange og adskilte øyenvipper.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Sensai Kanebo 38 grader. Den er suuuuper! Har brukt den fast i over 10 år nå og kommer aldri til å bytte. Den sverter ikke i det hele tatt. Er tårefast. Sitter på i kaldt vann. Vaskes av i varmt vann. Hvor får en tak i denne da? Tja, de fleste store parfymerier pleier å ha. Jeg bor i Oslo og kjøper den på Steen&Strøm eller Glasmagasinet. De har på Gardermoen også tror jeg.
Fru Conradas Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 Sensai Kanebo 38 grader. Den er suuuuper! Har brukt den fast i over 10 år nå og kommer aldri til å bytte. Den sverter ikke i det hele tatt. Er tårefast. Sitter på i kaldt vann. Vaskes av i varmt vann. Hvor får en tak i denne da? Tja, de fleste store parfymerier pleier å ha. Jeg bor i Oslo og kjøper den på Steen&Strøm eller Glasmagasinet. De har på Gardermoen også tror jeg. Såpass ja? Parfymeri - hadde jeg aldri tippet Handler stort sett på body shop, klesbutikker, taxfree og type vip cliniquer. Tror faktisk jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har vært inni et parfymeri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå