Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Vi blir guforeldre så de kan koste litt.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Av søsteren min og onkelen sin som er fadder fikk hun et "rør" fra gullsmeden til å ha dåpsattesten i og et smykke hvor det var gravert inn navnet hennes
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Guttungen her fikk blandt annet en lagrings-champagne. Det er ganske originalt og spesielt. Den skal jo selvfølgelig ikke røres før han er 18, så den får minst 18 års lagringstid.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Obos medlemskap, fox og Pia soarekonto(må åpnes i foreldrenes navn) Tripp trapp stol Sølvtøy Sebra kili seng Gullmedaljong (om jente) Bokserien "barns store" Et maleri av en kunstner Ikke alle disse er likenorginale da, men fikk dette til Mille og jeg ble veldig glad!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Livslangt medlemskap i Den Norske Turforening kanskje?
Dini Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Smykkeskrin med fløyel eller "silke" stoff inni med graveringer på utsiden. Har selv mitt smykkeskrin fra jeg var liten g det er i bruk enda det
2barns mor Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Vi blir guforeldre så de kan koste litt. Begge mine barn har fått stoler som en lokal kunstner har malt på. Det er utdrag fra eventyr. Til jenta er det Rødhette og Ulven og til gutten er det Gutten som kappåt med Trollet. Det står navn og fødselsdato på. Jeg har selv kjøpt krakk til et dåpsbarn "på nett" som er av lignende type. Jeg kjøpte hos tusserogtroll.no. Kjempefornøyd både vi og mottaker!
Iselilja Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Livslangt medlemskap i Den Norske Turforening kanskje? Det fikk gutta her av foreldrene mine. Kjempefin gave
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Bestill ei bok fra barnaspersonligeverden.no Du fyller inn navnet på barnet og venner/familie og får ei helt personlig bok. Den koster ikke så mye, så da går det jo an å kjøpe noe annet fint ved siden av:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Til fadderbarnet mitt kjøpte vi hele samlingen av Astrid Lindgrens filmer. En gave som ble satt STOR pris på av både foreldre og etterhvert barnet
Nyttårs barn Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 Eller en barnebunad i str 3-4 år, det er jo en kjempegave.
Nyttårs barn Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 Obos medlemskap, fox og Pia soarekonto(må åpnes i foreldrenes navn) Tripp trapp stol Sølvtøy Sebra kili seng Gullmedaljong (om jente) Bokserien "barns store" Et maleri av en kunstner Ikke alle disse er likenorginale da, men fikk dette til Mille og jeg ble veldig glad! Så flotte gaver dere fikk! er killisengen verdt å kjøpe synes du, den er så fin og jeg sikler på den. Tror ikke vi får den til dåpsgave heller..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 JA den er verdt det, elsker den den er så fin og varer jo lenge! Jeg hadde kjøpt den om jeg hadde had råd selv, den er så tøff altså! Har den i hvit så den passer uansett kjønn om det blir flere barn. Vi var så heldige Mille fikk så mye fint, men vi er en familie med litt blandet drops, så da ble gavene også slik noe som ble helt topp!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 5. april 2012 #15 Skrevet 5. april 2012 Dere kan eventuelt ønske dere den av flere? Besteforeldre på begge sider, eller alle tanter/onkler da blir det overkommelig og samtidig en varig gave som dere virkelig ønsker! Jeg ga ikke noe spesefikk ønskeliste, bortsett fra sølvet vill jeg ha en spesiell type og tripptrapp stol i hvit.
Nyttårs barn Skrevet 5. april 2012 #16 Skrevet 5. april 2012 Her er det kun et sett besteforeldre og et tante og onkelpar så det er ikke så mange som gir litt finere gaver. Av disse fikk vi alikevel 13000 til førstemann men de ble satt på konto, eller faktisk i aksjer. Så vi får ev kjøpe den sengen selv, men vet ikke om jeg tar meg råd til det, er ikke slik at den er lett å finne brukt heller. Det tror jeg er lettere i DK. Og jeg tjener ikke så mye for tiden.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. april 2012 #17 Skrevet 5. april 2012 Mynt og/eller frimerkesamling, eller begynnende samling, som man får en mynt og noen frimerker til hver bursdag.... Kan bli verdt mye etterhvert... Veit om ei som fikk det. Syns det var orginalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå