WildPrincess Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Noe som har noen morsome, litt andeledes måter å gifte seg på??? Drømmte om stor brylup da jeg var yngre.... men må inrømme at nå som jeg har passert 30 så har det mistet noe av sjarmen. ønsker ikke og bruke 100 000 ++ på en fancy middag til fammile jeg aldri ser ellers alikevel. Kunne ha tenkt meg å reist bort, men har har noen nære venner og noe fammilie jeg ønsker å dele det med og da blir det å reise borrt vannsklig og få til... Noen kreative sjeler der ute som har gjort det på en morsom, litt andeledes måte???
rolly Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 ÅÅÅ akurat som hos oss det:-) vi har nÅkommet frem til Dato da etter 18 År sÅ var det jammen meg pÅ tide for oss. Vi har ikke sÅ veldig kontakt med hele familien vi heller,sÅ vi gifter oss i kapellet i kirken,er litt usikker pÅ om vi bare skal ha forlovere og barna tilstede,men det ser vi hva di andre mener til det hvis di absolutt har lyst Å være der sÅ er det ok for oss. sÅ etter vielsen møtes vi der hvor vi skal ha fest med Koldtbord og kaker før vi steller i stand en skikkelig fest etterpÅ:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Vi giftet oss i kirken og så gikk vi på restaurant med den nærmeste familien og barna våre. På kvelden hadde vi stor låvefest for alle venner, kjente og familie. Hadde leid inn et band som spilte en blanding av countrymusikk og gamle gode slagere. Mange hadde kledd seg med cowboyhatter, støvler og skjorter osv. Var kjempe god stemning hele kvelden/natten og mange har sagt det er en bryllupsfest de ikke glemmer. Vi betalte vel i underkant av 40.000 for hele bryllupet siden vi fikk leie låven av noen kjente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå