mei87 Skrevet 1. mai 2012 #51 Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer Connie86! Da joiner du vel meg i Terminklubben for januar2013
Hannepålandet Skrevet 1. mai 2012 #52 Skrevet 1. mai 2012 Wow.. Så morro med positiv test. Jeg venter EL imåra... Så har skumle planer for mannen ikveld. Nå er det straks dpo tid og ventinga begynner.
Connie86 Skrevet 1. mai 2012 #53 Skrevet 1. mai 2012 Wow.. Så morro med positiv test. Jeg venter EL imåra... Så har skumle planer for mannen ikveld. Nå er det straks dpo tid og ventinga begynner. JA:) Er superlykkelig nå, håper bare siren klorer seg ordentlig godt fast. Jeg følgte ikke så veldig meg på EL jeg siden jeg hadde ustabil syklus men det klaffet uansett:D Lykke til:D
Mamma.til.en.2013 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #55 Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye Connie! Håper vi kommer etter snart! Skal teste 10. mai. Orker ikke gå å vente i uvisshet med ustabil syklus
chamira Skrevet 2. mai 2012 #56 Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer så masse Connie:) Jeg synes det er så hyggelig å se at det er noen gla'historier med jevne mellomrom. Det gir oss andre motivasjon til å fortsette.. Jeg tok en liten opptelling i dag da jeg nå er straks i DPO land eller er i DPO land.. Vært litt dårlig med temping denne mnd. MEN det jeg ser når jeg ser tilbake er at jeg har egentlig hatt bare 4 skikkelige sykluser.. tre sykluser har vært skikkelig rare.. så sånn sett så ser det ut som om det nå holder på å stabilisere seg. Isåfall tok det 7 måneder før det stabiliserte seg helt med tanke på temp, utflod osv.. Jeg brukte p-ring før jeg sluttet på den i august..
Connie86 Skrevet 2. mai 2012 #57 Skrevet 2. mai 2012 Tusen takk, får håpe vi møtes igjen i 1.trimester snart:) Jeg skulle egentlig ikke teste før neste fredag, men klarte ikke vente. hehe:) Jeg har aldri hatt noe syklus og har i løpet av mine 8 år på pillen aldri vært uheldig så jeg trodde at det kom til å ta LANG tid, men neida.......det klaffet i 2 pp:) Lykke til resten av dere, dette går bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå