Gå til innhold

Min 4,5 åring er 106 cm....normalt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabokona som synes sønnen min er meget høy for alderen......Han er nøyaktig 4,5 år om et par dager ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe spes høyt. Min sønn var 102 når han var to år, 1,40 når han begynte i 1. klasse. Han er i dag 12 år, og er 1,80.

Vi har sjekket han ut mht høyde, og han ser ut til å lande på ca 1,88 - 12 cm høyere enn sin far.

Skrevet

Ikke høyt, sikkert normalen. Min på 4,5 er 116 cm. har noen venner som er like høye og noen som er litt mindre.

Skrevet

Jenta mi var 107 cm på 4 årskontrollen. Litt over gjennomsnittet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min på samme alder er 110....

Men 180 når man er 12 år vil jeg si er rimelig høyt :P

Skrevet

Min sønn på 4 er 101 cm. Han er ganske liten, så vil tro sønnen din er ganske gjennomsnittelig ja. :)

Skrevet

Min sønn er en liten sprett, og 4 år og 4 mnd gammel er han 103 cm høy og veier 14 kg.

Han bruker 98/104 i klær, mens hans jevngamle venninne bruker 116/122 i klær nå. hun er 1,5 hode høyere enn han...

Det varierer mao veldig, men jeg synes ikke gutten din høres spesielt lang ut. Helt normal.

Skrevet

Min på samme alder er 110....

Men 180 når man er 12 år vil jeg si er rimelig høyt tongue.png

Det synes vi også!! Han er høyere enn oss begge :-) Det er veldig rart å klemme en sønn som er større enn seg selv, men likevel barn. Han har vært lang alltid - en lærer fortalte her om dagen at de hadde reagert da de så det de trodde var en voksen som lekte med de andre barna.. he he. Han er heldigvis en rolig kar, som i hvertfall tilsynelatende synes det er helt ok å være høyere enn de andre.
Skrevet

Tja, syns ikke det. Str 4 år i klær er jo 104 cm..?

Min gutt er 5 år og 122 cm.

Skrevet

tanteungen min er 116 cm og han er bare 3,5 år.

Skrevet

Min 4 åring ( om noen få dager) er 107. hun er høy. synes vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...