Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Selv sitter jeg hjemme alene. Mannen har tatt med barna bort på besøk. Selv orker jeg ikke å reise noen steder pga en enormt vond rygg. Litt ensomt å være alene hjemme nå i påsken. Men prøver å kose meg med appelsin, godis, brus og filmer
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Her har vi først jaktet på påskeegg, så har barna og jeg klippet oss. Barna gjorde det frivillig, jeg ble tvangsklippet.. Vi har spilt Yatsy.. jippi du... har hatt nok en diskusjon med eksen, og nå skal jeg igang med klesarbeid.. enda mer jippi.. Snart er det middag og litt mer godteri fra egget God påske, hi. Håper du får kost deg masse
MrsMilla Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Henger litt på bim og tusler rundt i huset. Helsa er heller skrøpelig, så det blir null ting som skjer i dag. Mannen min er ute på terrassen og spikrer benk/sofagruppe, og ungene løper litt inn og ut alt ettersom. Roligste påska i manns minne hehe
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Her har samboer dratt på jobb og de store ungene er borte. Jeg sitter på hytta og røyker kjøtt, løser kryssord og drikker kaffe, mens lillefrøkna sover ute i vogna si. Har gått en times tur på ski tidligere i dag, så nå er det godt å slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå