Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Har en 5-åring som er helt hekta på LEGO, wii spill, plakater o.l av dette. Han sier noen gutter i bhg har fått sett filmene. Så da lurer jeg: fins det noen barnevenlige utgaver? Tegnefilm f.eks? Setter STOR pris på svar:) God påske:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Og er aldersgrensen 11? Har ikke sett disse selv nemlig. Hvor ille er de? Vet jo om 5-åringer som er livredde Sabeltann. Noe som jeg forøvrig skjønner godt. HI
Stina <3 Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Min mann har laget egen film til vår 5 åring. Han har klippet og limt ifra orginalfilmene. Ble nok sikkert ikke den beste filmen til slutt men 5 åringen vår elsker denne Noen ganger er det kjekt med en datanerd i huset
MrsMilla Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Om de finnes i barneutgave med lavere aldersgrense, så ja. De opprinnelige filmene ville jeg aldri i verden latt barna se. Det er en grunn til at det er aldersgrense på de.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Om de finnes i barneutgave med lavere aldersgrense, så ja. De opprinnelige filmene ville jeg aldri i verden latt barna se. Det er en grunn til at det er aldersgrense på de. åh, er det en grun til aldersgrense? Skjønner jo det da og var ikke tenkt sette den på til 5-åringen akkurat. Hadde jeg vært så dum som du prøver fremstille meg hadde vel neppe innlegget mitt blitt skrevet.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Min mann har laget egen film til vår 5 åring. Han har klippet og limt ifra orginalfilmene. Ble nok sikkert ikke den beste filmen til slutt men 5 åringen vår elsker denne Noen ganger er det kjekt med en datanerd i huset Det hørtes jo flott ut. Synd jeg ikke har en slik nerd i huset. Er det mye som er fjernet? Er det voldsomt i hele filmen eller er det mulig etterhvert at jeg, etter å ha sett filmen selv, kan sitte sammen med han og spole over det verste? Om det ikke er snakk om bare noen få områder er jo saken grei. Er det hele filmen nesten blir det derimot verre;)
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Det finnes en Lego Pirates of the Caribbean film tror jeg. Ihvertfall et Lego spill. Filmen er absolutt ikke for en 5 åring. Den er skummel.. Ihvertfall ikke de siste filmene..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Det finnes en Lego Pirates of the Caribbean film tror jeg. Ihvertfall et Lego spill. Filmen er absolutt ikke for en 5 åring. Den er skummel.. Ihvertfall ikke de siste filmene.. Takk:) Han har et Lego spill til Wii ja. Nei, fins nok ikke når ingen har hørt om det. Synd for alle de her småvennene hans er helt hekta for selges jo så masse effekter. Som sagt har noen i bhg sett filmene, men det har ikke vært aktuelt her i huset.
Stina <3 Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Jeg har ikke sett orginalfilmene selv. Men den vi har er uten slossing og slike ting. Er noe lett fekting vet jeg. Passer bra for en 5 åring.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #10 Skrevet 5. april 2012 Jeg har ikke sett orginalfilmene selv. Men den vi har er uten slossing og slike ting. Er noe lett fekting vet jeg. Passer bra for en 5 åring. Misunnelig kjenner jeg;)
mons00n Skrevet 5. april 2012 #11 Skrevet 5. april 2012 Går jo film på kino nå som heter 'piratene', mine likte den iallfall. (7 års-grense)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #12 Skrevet 5. april 2012 Går jo film på kino nå som heter 'piratene', mine likte den iallfall. (7 års-grense) Takk, skal absolutt sjekkes ut. Tar gjerne imot tips om noen vet om andre filmer? Ikke Sabeltann;)
MrsMilla Skrevet 5. april 2012 #13 Skrevet 5. april 2012 Om de finnes i barneutgave med lavere aldersgrense, så ja. De opprinnelige filmene ville jeg aldri i verden latt barna se. Det er en grunn til at det er aldersgrense på de. åh, er det en grun til aldersgrense? Skjønner jo det da og var ikke tenkt sette den på til 5-åringen akkurat. Hadde jeg vært så dum som du prøver fremstille meg hadde vel neppe innlegget mitt blitt skrevet. Når du spør som du gjør, så svarer vi det vi mener uten å være grinete på noe vis, kun ærlige svar slik vi logisk tenker. Da er det grettent gjort synes jeg å komme med et slikt surt innlegg tilbake.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #14 Skrevet 5. april 2012 Om de finnes i barneutgave med lavere aldersgrense, så ja. De opprinnelige filmene ville jeg aldri i verden latt barna se. Det er en grunn til at det er aldersgrense på de. åh, er det en grun til aldersgrense? Skjønner jo det da og var ikke tenkt sette den på til 5-åringen akkurat. Hadde jeg vært så dum som du prøver fremstille meg hadde vel neppe innlegget mitt blitt skrevet. Når du spør som du gjør, så svarer vi det vi mener uten å være grinete på noe vis, kun ærlige svar slik vi logisk tenker. Da er det grettent gjort synes jeg å komme med et slikt surt innlegg tilbake. Når jeg spør som jeg gjør? Noe i veien med spm mitt også nå? Ditt svar var også både grettent og surt. Heldigvis fikk jeg svar fra andre som klarte å svare uten å virke å være meggete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå