Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner er gift med ei norsk dame bare for å få oppholdstillatelse i Norge. De har nettopp fått sitt første barn. Og dama har kjøpt hus. Han ble sint når huset bare skulle stå på henne for han vil ha halvparten når den dagen kommer at han kan skilles fra henne. Men hun har visst krevd at han begynner å jobbe fast før de kan ha huset delt 50/50. Dama aner selvfølgelig ingenting, og tror at han elsker henne. Jeg har fått vite dette av familien hans, det vil si jeg var på besøk hos han familie og der var tilfeldigvis han mannen på besøk og fortalte alt om hvor smart han var som klarte å lure denne norske damen og at han gledet seg til det har gått 4 år så han kunne skille seg fra denne feite grisen, som han kallte henne. Han måtte lukke øynene når de hadde sex for han følte han lå med mora. Ei i familien hans og jeg vil gjerne fortelle dette til hun dama hans men vet ikkw hvordan ettersom vi er redde for å ikke bli trodd av henne og vi kjenner ingen andre i hennes familie eller vennekrets. Hun er oppslukt i han og legger ut på facebook om hvor fint de har det sammen. Hun går også inn på hans facebook og legger ut kyssebilder og meldinger som liksom han skriver, MEN denne mannen kan ikke skrive en enkel settning uten feil, så VI VET at det ikke er han som skriver. SÅ: HVORDAN VILLE DU GÅTT FREM HER? på forhånd takk for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hvertfall visst hvilket sjarmtroll jeg var gift med. Og hvertfall slik at jeg hadde eid huset hele tiden. Jeg hadde satt pris på om noen hadde skrevet et langt brev til meg, ikke anonymt men med navn og personlig levering hvor vedkommende hadde sagt at jeg fikk brev fordi det er vanskelig/langt å forklare med ord.

OG beskjed om at jeg bare må si fra hvis det er noe, stille opp med det meste. osv.

Skrevet

Jeg har også tenkt på brev men ikke levere det personlig, er rett og slett redd for at jeg blir oppfattet som en som er sjalu på det "fantastiske forholdet" so

hun kaller det. Jeg VET at han vil klare å snakke henne ut av det. Det har han gjort før: hun fant mange tusen kr han hadde gjemt vekk av lønninga og når hun fant det så sa han at han hadde planlagt en overraskelse til henne!!!! Men egentlig så sender han disse til familien sin for så å bygge hus. Han jobber mye svart , og tjener ca 20.000.

Skrevet

Er dette ei i KrSand?????????????

Skrevet

Siden hun nettopp har født barn så er det vel stor fare for at hun er her??

Skrevet

Jeg skulle ønske noen da kunne på en eller annen måte kunne fortallt litt til meg, virker som du har en del detaljer som sikkert gjør at hun vil tro deg, selv om hun kanskje vil reagere negativt, men det vil ikke si at hun ikke tenker over forholdet med denne mannen.

Skrevet

Jeg Hadde nok heller tenkt at hun fikk som fortjent, når hun er så dom!!! Norske damer er lettlurte, det er derfor disse utenlandske guttene bare fikser oppholdstillatelse med dere!!!

Skrevet

jeg vet ikke om jeg hadde turt sagt noe jeg...... tenk om han er en gal fyr a.. kanskje det blir noe hevn opplegg å greier... nei fy, skumle fyrer........ men hun bør jo absolutt vite det... kan du ikke si det til UDI... kanskje du kan få noen tips?

Skrevet

Har tenkt tanken om hevn ja, men UDI har jeg ikke tenkt på. Tror ikke de bryr seg om at noen blir lurt, så lenge han har alle papirer i orden, og det har han jo ettersom de er gift på papiret (sier de bare er forlovet, hun vil jo ha DET brullypet) . Jeg er også utenlandsk, men synes synd på denne norske damen, hun blir grundig lurt, det vil ikke si hun er DOM. Godtroende kanskje? HI

Skrevet

TROR JEG VILLE HOLDT MEG UNNA JEG OGSÅ!!! når folk er så forelska som hun virker har de vanskelig for å akseptere noe som bryter med oppfatningen av "drømmemannen"

Skrevet

Sendt henne ett anonymt brev, uten avsender på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...