Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Lillemann trenger ny jakke og så klart har jeg falt for en som koster 699, men syns det blir litt dyrt. Må kjøpe i str 80, og den kommer nok bare til å passe fram til sommeren så syns det blir litt bortkastet penger. Noen som vet hvor dem selger billige vårjakker til små barn, som ikke er kjempe stive å ha på?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Det gjør ikke noe om jakken er litt stor og da kan den passe til neste år også. Jeg kjøpte en vår-anorakk fra Mini A Ture (slik som denne: http://www.rakkaren.no/productdetails.php?product=5341) i fjor (str.92, til vanlig brukte hun str.80). Den passet fint i fjor og den passer veldig fint i år
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Takk for tips Er den myk og god? Hater sånne stive klær til små barn
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Hallo, alle buttikkene har jo jakker i forskjellige stoff og mykelse!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Takk for tips Er den myk og god? Hater sånne stive klær til små barn Ja, den er veldig myk og god (hater også stive klær til barn). Den har glidelås i siden så den er lett å ta av og på, hetten sitter fint og jeg liker passformen på slike anorakker. Jeg er svært fornøyd med vår! Om du forresten bor nord i landet så er du velkommen innom for å titte på den #2
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Hallo, alle buttikkene har jo jakker i forskjellige stoff og mykelse! HALLOOOO!!! Jeg vet jo det da...Har faktisk vært i de fleste butikker, men enten er dem kjempe dyre, eller så er dem stive og ubehagelig på små barn..Jeg er ingen erfaren netthandler, derfor spurte jeg her. Unnskyld så mye for at jeg brydde deg med mitt dumme spm! HI
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Takk for tips Er den myk og god? Hater sånne stive klær til små barn Ja, den er veldig myk og god (hater også stive klær til barn). Den har glidelås i siden så den er lett å ta av og på, hetten sitter fint og jeg liker passformen på slike anorakker. Jeg er svært fornøyd med vår! Om du forresten bor nord i landet så er du velkommen innom for å titte på den #2 Må virkelig sjekke den ut, for om den også da passer neste år så er jo det supert Den så veldig fin ut Takk igjen
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Jeg liker Softhell jakkene på Cubus. Vindtette og med tynt tynt fleece stoff inni. Myke og ha på seg. Har alltid kjøpt litt store for de har sånn vindstopp i armene som gjør at den er litt stram over hendene og da sklir ikke jakken ned. Har alltid fått brukt de jakkene både høst og vår og noen ganger høsten etter.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Jeg liker Softhell jakkene på Cubus. Vindtette og med tynt tynt fleece stoff inni. Myke og ha på seg. Har alltid kjøpt litt store for de har sånn vindstopp i armene som gjør at den er litt stram over hendene og da sklir ikke jakken ned. Har alltid fått brukt de jakkene både høst og vår og noen ganger høsten etter. Da skal jeg titte på dem også Så bare på baby avd forrige gang jeg var ute å titta og da var det lite å finne. Men skal ta meg en tur å se igjen. Også får jeg ta han med sånn at vi får prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå