Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Er vel "dum" som finner på å spørre om noe sånt,men saken er den at jeg hadde sex i går kveld....han som jeg hadde det med kom ikke inni meg men sprutet på "musa" men han førte fingrer inni meg som det var sperm på og han tok xxx sin inni meg bare noen sekund etter at det hadde gått for han,den var da enda våt av sperm. Så til spørsmålet mitt......hvor stor sjanse er det at man blir gravid av noe sånt og er det overhodet mulig når han ikke spermet inni meg ? Dere synnes helt sikkert det er et tåpelig spørsmål,men !!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Så lenge han har sæd rester på penis så er det fult mulig ja, og han hadde sikkert litt på fingeren også
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 "...og han tok xxx sin inni meg..." 15 år og flaut å si pikk?? Men ja: Ubeskyttet sex kan føre til graviditet. Det lærte de fleste av oss i O-fag på barneskolen
MrsMilla Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Aner ikke hvor stor sannsynlighet her i prosent, men vet at det er fullt mulig å bli gravid på denne måten...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Vet ikke hvor gammel du er HI eller opplyst, men her kommer litt fakta Når en mann har stå pikk så kommer det ofte ut noen dråper sæd av pikken før han oppnår orgasme også. Dvs har han penetrert deg så har du fått i deg nok der til å bli gravid. Hoppe av i svingen er ikke prevensjon. Når han i tillegg tar inni deg etterpå øker sjansen enda mer. Vil du ikke bli gravid, bruk prevensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå