Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #1 Skrevet 5. april 2012 Jeg skal på UL neste uke i forbindelse med duo-test. Vi da være 12+5. Gjøres det da utvendig eller innvendig UL? Huff, gruer meg veldig til resultatet, og prøver å være så godt forberedt mentalt som jeg kan. Greit å vite hva som skal foregå.
eaglebeagle Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Utvendig UL, jeg var 12+5 - har bare hørt om utv. UL på Duotest. (Tror det kun er i spesielle tilfeller, der man evnt er kommet kortere enn man har trodd eller fosteret ligger vanskelig til, at man bruker innvendig.) Gruet meg voldsomt jeg også - og tilsvarende lettet etterpå når vi sto med papiret som viste gode tall for friskt foster. ønsker deg lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Takk for svar! På grunn av tidligere problemer har jeg allerede vært på UL (innvendig) 3 ganger. Gratulerer med fint svar, eaglebeagle! Jeg håper jeg kan si det samme. Fikk du svar på ultralyden, eller kom svaret senere? HI
Kreps -72 Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Hei. Var på Duo-test på St Olavs i januar, måtte ha både utvendig OG innvendig UL, for at de skulle få sett/målt ordentlig. Men nå kan det hende det var spesielt hos meg, da de fant avvik på lille skatten da... Heldigvis er det ikke ofte det skjer, så lykke til med testen, krysser fingrene for deg!! Klem....
Gjest Shanti ♥ Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Innvendig og utvendig UL uke 12+3, dette var i privat regi i Oslo
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Hei. Var på Duo-test på St Olavs i januar, måtte ha både utvendig OG innvendig UL, for at de skulle få sett/målt ordentlig. Men nå kan det hende det var spesielt hos meg, da de fant avvik på lille skatten da... Heldigvis er det ikke ofte det skjer, så lykke til med testen, krysser fingrene for deg!! Klem.... Huff, det var trist å høre! Og takk for omtanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå