Gå til innhold

Liten reisetrille med liggestilling?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en vogn/trille som tar lite plass når den er sammenlagt, samtidig som den har liggestilling? Helst en billig variant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har maclaren - reiser mye og den er super! Saa paa en billigere variant, men etter problemer med "vanlig" barnevogn som ble odelagt paa flytur orket jeg ikke tanken paa aa lande paa ferie med en odelagt reisetrille! Ikke den beste starten paa en ferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale baby jogger city mini! Denne er nok ikke billigste variant (ca3000,-), men sinnsykt bra!! Kan fås med både tre og fire hjul, har full liggestilling og en helt utrolig kalesj:))) I tillegg blir den veldig liten sammenslått. Når sikkrehetsklemmene er tatt av kan den slås sammen og settes opp med en hånd, mens en evt har barnet på den andre armen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Ann på hvor mye penger du skal legge i det, jeg legger alltid mye penger i barneutstyr da min erfaring er at det er bedre enn billig utgavene.

 

Dyre varianter:

 

Babyjogger city mini

Bugaboo bee

Maclaren techno xt eller xlr

 

Billige:

Carena easy

4me fusion

 

Disse er det et must å smøre ofte med silikon spray, ellers knirker de veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4mefusion er så liten sammenlagt at enkelte selskaper lar deg ha den med som håndbagasje ihvertfall... Full liggestilling og kalesje... Rundt 1500 tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4mefusion er så liten sammenlagt at enkelte selskaper lar deg ha den med som håndbagasje ihvertfall... Full liggestilling og kalesje... Rundt 1500 tror jeg...

 

Hvor har du opplevd dette? Det finnes nemlig mindre triller enn denne som man ikke får med seg på flyet. Men liten er den ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4mefusion er så liten sammenlagt at enkelte selskaper lar deg ha den med som håndbagasje ihvertfall... Full liggestilling og kalesje... Rundt 1500 tror jeg...

 

Hvor har du opplevd dette? Det finnes nemlig mindre triller enn denne som man ikke får med seg på flyet. Men liten er den ja.

 

Flere kunder i butikken jeg jobber i (selger babyutstyr) som har gitt tilbakemeldinger om at de fikk den med seg. Greia med denne her er at den er kortere enn de mindre papraplytrillene. De blir riktignok "tynnere", men så lange at man ikke får de inn i bagasjelukene. Er også litt opp og ned om man får den med eller ikke. Kommer an på flymodell og godvilje fra flyselskapet man reiser med. Ei av kundene ringte 3 forskjellige før huin fant ett hun ville reise med fordi vogna hennes ble ødelagt på flytur året før. Hun ga seg ikke før hun fikk ha med seg trilla si 4me som håndbagasje...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vet bare at quinny zapp er mindre sammenlagt og den fikk man med seg på flyet før, men etter noen nye regler (som jeg ikke er helt sikker på) trådde i kraft er det ingen som får den med seg som håndbagasje lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titanium baby breeze.

Ligner på Quinny zapp, men har full liggestilling.

 

Denne produseres ikke lenger, kommet i ny versjon som heter 4me fusion ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettopp en reisetrille. Skulle plutselig på tur, så måtte kjøpe raskt og fikk ikke undersøkt så nøye som vi hadde tenkt- og var kun i en butikk. Men her fikk vi i hvert fall god hjelp. Vi fikk anbefalt Mclaren (?) som var den beste trillen i butikken med full liggestilling og livslang garanti (i hvert fall på hjulene). Denne koster ca 3000 kr. Han mente at den nest beste til små babyer (vår er 8 mnd) som fremdeles skal sove i vognen var Chicco. Denne kostet ca 1500 kr. Etter litt tenking gikk vi for Chicco sin og har vært veldig fornøyd så langt! Snuppa sover kjempegodt i den og den er god å trille og heller ikke vanskelig å få over feks fortauskanter. I tillegg blir den liten sammenslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også anbefale babyjogger city mini! Vi har nettopp kjøpt den. Den er så lett å slå sammen og blir lliten sammenslått! Du kan se på youtube:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere nevner Chicco. Vi har Chicco liteway og er superfornøyd med den. Koster ca. 12-1300 på nett eller i noen av butikkene. Den veier 6,9 kilo og blir veldig liten om du tar av fronthjulene. De kan legges i kurven under ved reise, så blir den liten og lett å ha med. Ryggen kan legges helt ned, og den er god å trille. Enkle hjul foran og doble bak. Vi hadde en Carena Lieback Lux først, og syntes den var fryktelig vond å kjøre. Så solgte den og kjøpte Chicco i stedet, og har ikke sett oss tilbake. De to vognene er som natt og dag, og det er bare 300 kroner i forskjell mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...