Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg bare lurte på en ting, for ca 1 og en halv mnd siden, så begynte jeg å få ømme bryst og mange symptomer, da tok jeg to tester som begge ble positive ( de ble svakt positive da, men begge strekene så man med første øyenkast, så man trengte ikke å se etter)

Men ett par uker etter begynte jeg å blø kjempemasse, jeg pleier ikke å blø så mye når jeg har mensen, men denne gangen blødde jeg gjennom flere plagg og hadde store kramper i magen,jeg kunne ikke bevege meg det var så vondt, og jeg pleier ikke å ha mensensmerter til vanlig.

Men jeg lurer på om jeg mistet, dette skjedde for ca 3 uker siden, og nå har jeg fått ømme bryst , kvalme og samme symptomer som sist gang. For etter jeg blødde så forsvant de i 3 uker, men nå er alle kommet tilbake.

Jeg har en venninne som blødde masse på ca samme tidspunkt, men hun mistet ikke.

Så jeg er bare veldig usikker..

Kan jeg ha blitt gravid på nytt?

Men det er vel gjerne litt for tidlig å få symptomer hvis det har skjedd..

Uff, er bare så usikker!

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bør gå til lege og få henvisning til ultralyd.

Lykk til, håper spiren holdt godt fast under blødningen og at den er der enda...

Skrevet

Ehm, du var altså gravid, blødde plutselig kjempemasse og hadde så vondt at du ikke kunne gå, og så gikk du ikke til lege??

Sjekk dette ordentlig, er mitt råd.

Lykke til!

Skrevet

Jeg var i egypt når det skjedde og når jeg kom hjem så hadde jeg ikke vondt lengre :) litt vanskelig å få tak i legehjelp der..

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...