Gå til innhold

Huff,nå er han sur igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem i natt klokka halv 2,samboer prøvde seg men jeg var så trøtt,er gravid.til Morran i dag kjente jeg han kom under dyna med no stivt no...ville sove litt lenger først siden vi har barnefri...nå er han pottesur og snakker ikke til meg i det hele tatt...det var den påska:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Hørtes ut som en hyggelig og respektfull samboer!

Skrevet

Ja ikke sant:( blir bare lei meg når det er sånn....

Skrevet

Han har kanskje også gledet seg til barne fri og sex uten å være redd for at unger våkner.

"det var den påska" tenker vel han også.

Skrevet

Han viste ikke vi skulle ha barnefri,så så mye kan han ikke ha gledet seg,vi hadde jo sex i går på morgen.så det er ikke det at det er sjelden sex.får da kunne jeg skjønt det...Men hadde han begynt og vise meg litt at han brydde seg om meg,og ikke bare tatt på meg når han vil ha seg no så hadde jeg hatt mer lyst også.

Gjest yrild
Skrevet

Ja sånn er det i forhold, vi har ulike behov. Dere må jo snakke sammen... si at du gjerne vil ha sex (hvis du vil det da?), men at du også gjerne ville sove litt og dere har jo hele dagen (hvis dere har det da?).

Enig med hun over her som ser det fra hans perspektiv :-)

Skrevet

Da har han ingen grunn til å bli sur. #5 her.

Gjest yrild
Skrevet

Da må du si til han at det er viktig for deg at dere kan kose uten at han forventer sex. Hvis dere hadde sex i går morges så er han vel ikke så underernært at han ikke kan vente litt :-)

Skjønner i det hele tatt ikke at man skal bli sur fordi den andre ikke vil ha sex. Sex er ingen rettighet, men noe fint mellom to mennesker der begge vil.

Skrevet

Nei jeg syns ikke det jeg heller,prøver jo og snakke med han...men han nekter og snakke nå...vi har jo sex ca annenhver dag...og til og ha vært sammen i 8 år syns jeg det er bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...