Gå til innhold

Jeg har hatt den glede av å introdusere


Grynet:)

Anbefalte innlegg

Mammabuksa jeg hadde gjemt i skapet!

 

Tynne myke smale jeans fra H&M, for en lettelse.. Magen er ikke så stor enda, men olabuksene gnager nederst på magen. Dette var så mye bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi flere ;) Vurderer å kjøpe den snekkerbuksa du har investert i :)

Er livredd for at jeg etterhvert ikke kommer til å finne store nok gravidklær :o Så hvis noen har tips til sider hvor en tvillinggravid kan finne klær mottas det med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere ;) Vurderer å kjøpe den snekkerbuksa du har investert i :)

Er livredd for at jeg etterhvert ikke kommer til å finne store nok gravidklær :o Så hvis noen har tips til sider hvor en tvillinggravid kan finne klær mottas det med takk :D

 

LaRedoute har tilbud nå som gjelder til i morgen tror jeg; 50% rabatt på valgfri vare. Uvanlig høy rabatt til dem å være, og frakt er gratis. Slå til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å slippe noe som gnager :) Selv har jeg funnet igjen noen svarte tights med fantastisk elastikk - fryd og glede! Satser på det og tunika framover..Er 9+7 og kan ikke bruke noen av mine vanlige bukser lenger..jeg får grave videre i skapet og se om jeg finner flere glemte skatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått på mammabokser og tights i 2 uker. De vanlige boksene ble for trange og ubehagelige. Er bare 8+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare i tights. Får meg liksom ikke helt til å kjøpe gravidebukse enda. Er 10+2.synes nesten det er litt flaut? Og litt skummelt fordi det er tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...