Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Hadde den verste hittil i natt! Ble mamma for 5,5 mnd. siden for første gang og drømte i natt at jeg plutselig ikke hadde datteren min ved meg så jeg så meg rundt og titta tilfeldig nedi en badestamp. Da lå hun under vann helt stille og bare så på meg. Virkelig det jævligste jeg noen gang har drømt! Våkna og begynte å gråte
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #2 Skrevet 5. april 2012 Jeg skjønner godt at dette må ha vært forferdelig, men det er ikke uvanlig å ha bisarre og ekle drømmer når man er nybakt mor. Hadde mange slike selv. Uten å være noen ekspert så sier vel de som har peiling på drømmetyding at alle drømmer prøver å fortelle oss noe, uten at det er direkte overførbart det vi drømmer til det virkelige liv. At man drømmer at barnet sitt er i fare er ganske vanlig da vi, og spesielt nybaktemødre, er livredde for at noe fælt skal skje med barna våre.
karen83 Skrevet 5. april 2012 #3 Skrevet 5. april 2012 Her kan man lese litt om drømmetydning Skjønner at det er ekkelt med slike drømmer :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå