Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #1 Skrevet 4. april 2012 Blir det pent? Jeg har digre pupper 80/85 H, og lurer på om jeg å se større ut hvis jeg har rund sal på Mariusgenseren? Vil det bli bedre uten rund sal? Forstår dere hva jeg mener? Vanskelig å forklare på kvelden i påskeuka
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Uff! Hadde du spurt litt tidligere i kveld skulle jeg sendt melding til mamma og spurt! Ho har strikka mange Marius gensere til meg og søsteren min gjennom åra og holder på med til snuppa mi nå
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #6 Skrevet 4. april 2012 Kanskje ikke helt heldig nei... Spørs helt på hvordan kroppsform du har. Jeg ville ikke kledd det - har samme "problem" som deg men er i tillegg brei over ryggen og ganske liten (og litt rund) :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Jeg har en typisk x-form på kroppen. Og i disse dager er jeg litt tjukkere enn hva jeg syns er fint. Men ok, jeg skjønner nok at den rundstrikka typen ikke blir så bra for meg. Takk for svar HI
Gjest yrild Skrevet 5. april 2012 #8 Skrevet 5. april 2012 Rundstrikka hals er sjelden helt heldig til oss med store pupper ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå