Gå til innhold

Bekkenløsning ... Au!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med bekkenløsning og noen tips/råd til hva som kan redusere eller fjerne smertene? Har så innmari vondt i symfysen (midt foran på skambenet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har åtte uker igjen til termin forresten ...

Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men har de siste månedene hatt mye vondt i bekkenet. Smertene flytter seg rundt omkring, og de siste tre ukene har det vært symfysen som har vært verst, og jeg måtte skaffe meg krykker. Jeg begynte hos akupunktur for flere ting enn dette, men opplevde en liten bedring etter timene der. Men nå er det påske, behandlingssentre er stengt, og det blir verre og verre for hver dag, og jeg går rundt på krykker hele dagene. Jeg må gå sakte med korte skritt, og jeg bærer så lite jeg bare kan, og prøver å bøye meg opp og ned så lite jeg kan. (Ikke så lett, når man pusser opp hus og passer smårollinger samtidig)

Jeg skal be om en henvisning til fysioterapi med en gang legekontoret åpner igjen, og jeg skal bestille meg time hos kiropraktor.

Dette skal jeg få gjort noe med, for faen så vondt og invalidiserende!

Skrevet

Jeg har bekkenplager, men på baksiden. (altså i rygg- og rumpedelen, rundt halebeinet osv). Det som reduserer smertene for min del er bl.a å høre på kroppen og hvile når det trengs, gå kortere steg, ikke sitte på huk, tenk på hvordan jeg reiser meg fra stolen/gulvet + styrketrening. Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...