Gå til innhold

Reise på ferie med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjorde det i fjor og da demonstrerte han veldig at han chattet med andre damer på nettet, og hver gang han gikk bort fra pcen så slo han den av og lukket igjen lokket. Vi hadde likevel sex, da jeg ville få bekreftelse på at han fremdeles ville ha meg. Da vi kom hjem var han iskald og det har gått opp og ned i perioder siden. Han driver et sykt spill med meg for jeg er veldig kjekk å ha når det gjelder å gi han fitte og ta meg av ungene. Når jeg trekker meg unna, kommer han og omvendt.

Vi er på en måte avhengige av hverandre.

Nå er han borte på jobb igjen og har trukket seg veldig tilbake. Ringer ikke og vil snakke med ungene i det hele tatt. Han har vel funnet ei ny han har interesse for. All min tid og energi går med til å tenke på dette, og han gjør det med vilje for å vise at han eier meg litt. Hver gang han trekker seg unna, blir jeg veldig på an. I går sendte jeg han bilder av ungene og ett av meg selv på mail. Ringte han i dag og spurte om han hadde fått dem. Nei, han hadde ikke sjekka mailen i natt, noe jeg vet han gjør hele natta når han er på vakt.

Ikke fått noe takk eller tilbakemelding siden heller.

Det er så mye mer enn dette, men det blir alt for langt å skrive om her.

Psykisk mishandling i forholdet bla, og det gjør at man blir litt skrudd i hodet.

Uansett, han vil at vi skal reise på ferie sammen med de små barna våre i sommer, da jeg tror han synes det er veldig travelt å reise med dem alene.

Vil ikke at barna skal være med han alene da han er veldig hissig og litt ustabil. Og jeg orker ikke tanken på å bo sammen med han i ei uke hvis det blir reprise fra sist. Var helt knust etterpå og er det forsåvidt enda.

Men nå har jeg bare lyst til å si at jeg tar med meg ungene på ferie alene i år. Han tror ikke at jeg har penger og nyter å kunne være sjefen der. Men sannheten er at jeg har fått igjen masse penger på skatten, noe han ikke vet.

Men er redd for hvordan det skal gå med dem når de evt reiser alene med faren sin. Hva tenker du/hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Herre gud.

Bli hjemme, og la ungene bli hjemme. Han vil ditt og han vil datt? Han kan vise at han klarer det først. Ikke ødelegg deg sjøl.

Gjest Antarctica
Skrevet

...eller, seff, gjør som du skisserer, dra selv med barna og ikke ta ham med.

Skrevet

Dra på ferie med barna, uten han. Vis han at du ikke trenger han, for det gjør du ikke! Du burde gå videre med livet ditt og ikke kaste bort energien din på en slik mann. Høres ut som om han trykker deg ned, ikke la han få muligheten til det.

Skjønner at du bekymrer deg for at han skal reise alene med barna, men hvis han ikke er helt god burde han kanskje ikke ha de alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...