Gå til innhold

HJELP jeg er gravid med nr 5.....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei, dette er ikke planlagt og jeg bruker prevansjon......må bare lufte tankene mine litt:(

Er ikke glad, men vet jo at det blir bedre. Jeg har 2 store tenåringer hvorav den ene er en håndfull, småkriminalitet, mulig rus og en kognitiv svikt i tillegg til ADHD.

Har også 2 på 4 og 5, aktive og krevende de også. Jeg studerer på deltid og jobber 60%. Vi er SLITNE og tanken på et nytt barn tar helt peppen fra meg. Mannen sin første reaksjon var: Dette kommer til å ta livet av meg. Er over grensen til abort og det hadde uansett ikke vært aktuellt. Og jeg har tippet 40 år.....

Noen trøst å få eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nei, dette er ikke planlagt og jeg bruker prevansjon......må bare lufte tankene mine litt:(

Er ikke glad, men vet jo at det blir bedre. Jeg har 2 store tenåringer hvorav den ene er en håndfull, småkriminalitet, mulig rus og en kognitiv svikt i tillegg til ADHD.

Har også 2 på 4 og 5, aktive og krevende de også. Jeg studerer på deltid og jobber 60%. Vi er SLITNE og tanken på et nytt barn tar helt peppen fra meg. Mannen sin første reaksjon var: Dette kommer til å ta livet av meg. Er over grensen til abort og det hadde uansett ikke vært aktuellt. Og jeg har tippet 40 år.....

Noen trøst å få eller???

Over grensa til abort?? Du sitter ikke og sier at du ikke har lagt merke til manglende mens?

Gjest Antarctica
Skrevet

Hmmm. Jeg vil bare si: Lykke til - og gratulerer. Håper dere klarer å glede dere over dette før eller seinere.

Skrevet

Noen trøst å få eller???

Over grensa til abort?? Du sitter ikke og sier at du ikke har lagt merke til manglende mens?

Kan jo være hun f.eks har hormonspiral som gjør at hun ikke får mensen da. Kjenner ei som hadde det og fant ikke ut at hun var gravid før i 5. mnd da hun kjente tydelige spark!! Så ikke vær så fort ute med å dømme!

Vet ikke hva jeg skal si HI..Sender deg en klem

Skrevet